Sizce pavyonda işe başlayayım mı kimsenin haberi de olmaz gidicem burdan?

Üniversite okumak için bi şehire geldim 1. dönem kaldım tüm derslerden 2. dönem başladı başlayalı da okula hiç gitmedim tekrar sınava giricem başka şehire gidicem 2-3 ay daha burdayım sizce pavyonda çalışayım mı burada gidene kadar para kazanayım zaten bir daha gelmiycem?
Sizce pavyonda işe başlayayım mı kimsenin haberi de olmaz gidicem burdan?
Cevapla