İşkur anlaşmalı hastane işinde günlük 1300 TL ve 15 bin maaş bu şartlara değer mi, siz olsanız gider miydiniz?

Hastanede ise başlayacağım İŞKUR anlaşmalı ilk ay haftada beş gün diğer aylar üç gün çalışma olacak yevmiye hesabı yapılacak günde 1300 TL ilk aydan sonra aylık 15000'e geliyor o paraya değmez gitmene diyorlar kararsız kaldım siz olsanız gider miydiniz

Güncellemeler
2 ay
Temizlik personeli olarak başlayacağım ve sağlık sigortası tek yatıyor 8 saat çalışma olacak
İşkur anlaşmalı hastane işinde günlük 1300 TL ve 15 bin maaş bu şartlara değer mi, siz olsanız gider miydiniz?
Cevapla