12 bin TL'ye hemşire olmak mı, 8600 TL'ye asgari ücretli çalışan olmak mı?

Arkadaşlar ben kıbrısta yaşıyorum burada asgari ücret yeni 8600 oldu. Hemşirelikte ortalama 12 bin kadar maaşları var. Şimdi ben 1. Sınıfım ve 4 senem boşa gitmemesi adına bu soruyu sorayım dedim. Şimdi 10 bin tl yıllık harç ücreti veriyorum bu 4 yıl üniversite sonuna kadar 40 bin tl yapıyor sizce okumak yerine direk bir işe mi başlasam
12 bin TL'ye hemşire olmak mı, 8600 TL'ye asgari ücretli çalışan olmak mı?
Cevapla