Ücretli öğretmenlikten istifa ettim, MEB sisteminde tekrar ücretli öğretmenliğe dönebilir miyim, gerçekten yasak mı?


2 gün gittim, özel eğitimdi, yanımda bir hoca varmış. Bu hem iyi hem kötüydü. Kendi branşım grafik ve fotoğraf öğretmenliği neyse, ben kadın bana pek bir şey yapmasa da orada ruhum daraldı ve kadına ısınamadım bilmiyorum. Çocuklarla da hiçbir problemim yoktu ama gidip istifa edeceğim dedim. Bana da dediler ki bir daha ücretli öğretmenlik yapamayabilirsin dediler. Ben de dedim her sene sistem sıfırlanıyor dedim çünkü onlar evrak işiydi, oydu buydu uğraşacaklardı beni tutmak istediler. Zaten 2 ay kaldı dediler evet ben de 2 ay çalışırım, hiç değilse paramı alırım dedim ama o içimdeki garip his beni orada tutmadı. Kendime çok kızıyorum, ailem zaten kızdı. Babam ve annem güvenmiyor, bir kere de özel sektörden istifa ettim sen çalışmak istemiyorsun, iş beğenmiyorsun diyorlar. Halbuki geçen sene kendi alanımda ücretli öğretmenlik yaptım yine 3 ay ve harikaydı kimse onu demiyor ama çok canım yanıyor. Bu işsizlik, ne istediğini bilememe durumu beni çok yordu. Sürekli ağlamaktan, belirsizlikten yoruldum, canım yanıyor. Ailemi de üzüyorum, benden beklentileri iyice düşmeye başladı zaten. Annem de dedi hayal kırıklığı resmen dedi
Güncellemeler

Aslında çocukları da çok sevdim ama iki hoca olması bana iyi gelmedi. Kadının da bir zararı yoktu aslında, bırakırken en çok çocuklara üzüldüm ve vicdan yaptım. Annem de belki onların duasını alırdın beğenmedin mi onları dedi, senin de özel kardeşin var dedi ama mesela çocuklar değildi, ben onları çok seviyordum zaten. 2 günde bu kadar neden huzursuz oldum bilmiyorum, sınava çalışmam gerekiyor çalışmıyorum, evde de olsam çalışmıyorum, işe de girsem iki türlü de ben aynıyım bunu değiştiremiyorum sınav delirmek üzereyim

Ücretli öğretmenlikten istifa ettim, MEB sisteminde tekrar ücretli öğretmenliğe dönebilir miyim, gerçekten yasak mı?
Cevapla