Ücretli öğretmenlikten kadrolu atanınca SGK çıkışım neden istifa görünüyor, haklarım ne olur?

Merhabalar, kadrolu öğretmen atanması nedeniyle ücretli öğretmenlik görevinden alındım. Bugün SGK çıkış mesajı geldi fakat neden olarak işçinin istifası belirtilmiş bu ne demek oluyor ilk kez karşılaşıyorum bu durumla istifa etmediğim halde bu şekilde verilmesi suç teşkil etmez mi şikayet edebilir miyim gerekli mercilere?

Ücretli öğretmenlikten kadrolu atanınca SGK çıkışım neden istifa görünüyor, haklarım ne olur?
Cevapla