39 yaşında, 7 yıldır borsada para batıran erkek arkadaşımla geleceğimi riske mi atıyorum?

Bana pek maddi durumundan makine mühendisi kendisi, bana bahsetmiyor. 39 yaşında, geçen konusu geçti, batık olduğundan bahsetti. Ailesiyle yaşıyor ki evleri yok ve 7 yıldır borsa ile uğraşıyor işte. 1 TL’den hisse almış, 2025 yılında 4 milyon TL’si varmış. Şimdi beşe çıkan hisse yine bire düşmüş. Hani sizce bu kişiyle bir gelecek paylaşılır mı? Hani yanlış anlamayın, her şeye razıyım ama sanırım para yönetme sorunu var. Bir tane arabası dışında hiçbir şey yok. Yıllar önce söyledim sürekli, çık buradan diye, hâlâ çıkmıyor.
Güncellemeler
2 ay
Yok işte hisse 50 TL’ye çıkması gerekiyor muş falan diyo
Güncellemeler
2 ay
Ya zaten şöyle onu söylemedim hep farklı yerlerde çalışmış hani yine mesleğini yapmış ama hani Bursa’da İstanbul’da falan 3 5 6 şehirde çalışmış Zaten bu çalıştığı yerde de üç yıldır mine çalışıyor yani bunun kdemi filan da yok aslında burdada ne kadar çalışacağını bilmiyorum gittiği yere kadar gider diyor emekli oluna kadar iş bulabilirmiş ama artık ne kadar çalışır ki sonuçta yaşlanmış bir yerde
39 yaşında, 7 yıldır borsada para batıran erkek arkadaşımla geleceğimi riske mi atıyorum?
Cevapla