Güncellemeler
+1 yıl
Yani tüm arkadaşlarım evli. Ben zaten üzüldüm ve birine güvenip yıllarımı harcadım. Artık akıllı olup ona göre mi hareket etmem lazım bilmiyorum.
Sakal da bırakamıyor işten dolayı. Konuşma ve duruş olarak ciddi ve dik, olgun duruyor. Beraberken de iyi vakit geçiriyorum. Ama artık 25 yaşındayım. Bir kez hata yaptım ve 6 senelik ilişkim bitti. yani çok zaman kaybettim. bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben de 98liyim sevgilim 00lı aslan burcu djdjjd ufak tefek sorunlar oluyor ama 2 seneye daha da olgunlasagini dusunuyorum😀
Benim de aslan burcu 😂😂
Bunlar olgun seviyor sanırım.
Bilmem eski sevgilisi kucuktu ergendi bide baya fhjd
Senin burcun ne
Oğlak :D
Didisirsiniz artik her gun🤣
Her gün beni sinir edecek bi şey oluyor zaten :D
İnatcilik yapiyor mu seninki de😀
Ben zaten inatçıyım da ikimiz de benziyoruz aslında ve onun pasif olmaması beni sıkıyor. 😂
Pasif olsa daha cok bayardi aslinda😀
Altı yıl geçirdim pasifle. 😂
Bu cocukla ne kadar oldu peki😀
Ayrıl barışolayı oldu. Biti iki hafta, şimdii beş gün 😂
Yaş da bir sey yok diger onemli sey anlasabiliyon mu o önemli sevgi aşk diye bir sey kalmadi artik zaten begeniye gore insan secildigi icin aşk sevgi diye bir sey olmuyor
Ben kendimden 1 yaş büyüğü bile teyze olarak görürüm. Sizin ilişkiniz tamamen hatalı!
Yaş farkı büyük değil sorun olmaz diye düşünüyorum.
Önemli olan yaş değil onunlayken mutlumusun sevilip seviyormusun buna bak
Niye olmasın istedikten sonra uyum varsa sorun yok
Yürümezse kosarsiniz sizde 😀😀
evet neden olmasın
çocuk 21 yaşında biraz genç evliliği düşünmeyebilir seninle sonradan ayrılmak falan isteyebilir senden daha büyük birini bulsan daha iyi olabilirdi açıkçası
Bende bilmiorim
takılmaklık olurda ciddı olmas üzülürsün
Takılacak vaktim yok be kanka
bende parayla takıldım ilkkes 3 bin aldım gizli
Kanka hiç alakam yok be
boş ver okonulr karısık
hata derken?
ayrıca ilişkinin yürümesinden kastın ne?
Onun hata yapma takılma lüksü var ama benim zamanım geçiyor. Daha askere gidecek. Yakın arkadaşları da kız. İki arkadaşım da bi tık küçük durduğunu söylüyor benden. Ben ciddi duruşlu biriyim. Bilmiyorum 😂 aslan burcu çocuk.
hayır bir hata yaptım derken geçmişi kastettin onun için sordum ne hatası yaptın geçmişte
Zamanım boşa gitti diyorun
anladım birlikte olmasınız mi?
Oldum
onunla olur musun sevgili olursan?
😃 cevap yok onunla anca evlenince olur değil mi? kapak atacan çocuğa ulan mal mısın sen çocuk senden küçük askerlik yok zaten o seninle evlenmez ki koca arayacaksan münasip birini ara sıkılıp sıkılıp atılacağını zaten biliyordun şimdi de arkadaşlarım hep evlendi diyorsun onu sıkılırken düşünecektin 😃
Olabilir