Ciddi görünüyor ama sorun olur mu. Hayat arkadaşı olarak mı ister bakıcı mı ( zaten çocuklarıyla arası iyi). O kadar iyi yaşamış biri için benim ilk özel anlarım anlamlı olur mu?
3 ay
Ciddi görünüyor ama sorun olur mu. Hayat arkadaşı olarak mı ister bakıcı mı ( zaten çocuklarıyla arası iyi). O kadar iyi yaşamış biri için benim ilk özel anlarım anlamlı olur mu?
Cevap
14Cevap
33 yaş hala gayet genç bir yaş ve sen daha diri insanlara layıksın. Hayatının en verimli çağında 10 günde bire razı olacak mısın
33 e kadar bakireyim zaten hayat bazen de paylaşmak değil mi
Evliliğin yüzde 70i cinselliktir. Cinsel hayat yolunda değilse bir süre sonra o bahsettiğin şeylerin hiçbir anlamı olmuyor
Doğrudur da ben kendim aramıyorum o zaman adam benimbırakır dkdk
Sen aramıyorsan 10 günde bir 3-5 dakika kendini sıkarsin, sonrasında gül gibi yaşayıp gidersin
Böyle de adama az gelir belki
O adama anca yeter. Yapabilse fazlasını isteyecekte yapamaz işte
Eğer onunla anlaşıyorsan uyum içerisindeysen olur tabii ki
Normalde anlşıyoruz. Ama kendim hayatımda hiç malum şeyi yapmadım. O ne olur bilmiyorı
Şimdi bu soyledigin şey biraz hassas bir mevzu buradan sana detaylı anlatamam eğer istersen birebir bu konu hakkında sana bilgi verebilirim o yüzden en azından bu konuda da daha rahat olursun
Hiç belli olmaz belki gerçekten iyi olur ama iyice tanımalısın onu
Çocukları da iyi onlarla ilişkiside de iyi. Bana da kötü bir iması bile olmadı şimdiye kadar
İlerde sorun çıkabilir farkli yonlerde ama olur yinede degerini bilir senin
Neler?
Yani cinsel yönden biraz
Nerden bulursunuz böyle tipleri hayat geçmez akran farkı var enerjjn e yetişemez
Hizmetçi bakıcı arıyor kendine
Başka kadın mı kalmadı. Çocuklar da büyük. Kendi de yıllardır çekip çeviriyor her şeyi
Hımm. Bilmem çok kadın var en gencini mi seçiyorlar. Ben kedilerle haşır neşirim onlarda kedi sahiplenmiş denk gelmiş. Kızı saçını ben gibi boyamıs. Ne biliyim etkiliyorum belki
Anladım sağol. 2 büyük çocugu var
Amcamın da 5 büyük çocuğu var ama öyle olmuyor yaşlanınca hangi çocuğu yaşayacak onunla hepsi evli barklı kendi hayatlarında. Yemeği temizliği vs. Bunları göze alıyorsan yaşlanınca bakarım diyorsan evlen bence. Sen hala gençken o kocalık görevi yapamayacak çocuk gibi olacak onları hesap et
Yani kesin sevmiyordur diyorsun. O zaman niye ben?
Anladım. Böyle diyimce direkt sadece hizmetçi diyorsun. Ona bakarsan annem yoktu aileme yine hizmetçiydim. Hayat belli olmuyor. Belki bunda hizmetçi sanırsın öutlu olurum. Malum kaç yıl yaşayacağımız belli değil.
Dengim olanlar da ayrı.. haklısın belki.
Cinsellikteki uyumunuz nasil önemli olan bu
Daha beraber olmadım
Önce onu dene. Ten uyumu yoksa o evlilik sana zindan
O neden ister? Benimle olmayı herkes illa kötü gözle bakmış
Yaşlaninca kim bakacak başka genç biri istemesinin nedeni bu
Bilmiyorum öyke durmuyor
Sen ne hissediyorsun onemli olan bu?
geçici olmazmı
Ben bulsam hayatıma alırım. Adamına bagli
Anlamli olmaz. Nasi tatmin olacaksin sekste?
ne içiyorsun sen :))
Hiç inanmazsın ama
inanan biriyim
Hiç, içmedim bir şey. İnanmazsın ama demek istedim
Hayır.
saçmalama
olabilir tabiki
Belki
Sanada baksın ne olacak
Ben bakıyorum kendime
olur evet
Neden olmasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an kafanın karmakarışık olduğunu hissediyorum 💭 20 yaş fark az değil ve sen ilklerini yaşayacaksan bunun kıymetli olmasını istemen çok normal 💗 “Benimle eş mi olmak istiyor, yoksa hayatına bir düzen mi arıyor?” sorusu da çok gerçek. Yaş değil niyet belirleyici aslında. Sana nasıl hissettiriyor, yanında genç ve değerli mi hissediyorsun? İlklerinin anlamını davranışlarıyla hissettiriyor mu? ✨ Sen kalbinde ne hissediyorsun?
Benimle konuşmayı seviyor. Vakit geçirirken kaçmıyor. Onda genö ruhlu
Genç ruhlu olması güzel ama ruh yetmez bebeğim 💫
Yanında kadın gibi mi hissediyorsun yoksa eksik mi? 💖
Enerji tamam da niyet net mi sence? 👀✨
Bilmem kadın hissediyorum. Kızı da anladı mı ne ben gibi saçını kızıla bayamış, ben gibi kedi sahiplendiler falan