Sizce Türkiye’de lisans diplomasına sahip olmanın önemi günümüzde gerçekten azaldı mı?

Ben öyle düşünüyorum. Genelde lise mezunları ya da önlisans mezunları kamuya alınıyor ya da iş bulabiliyor.

Sizce Türkiye’de lisans diplomasına sahip olmanın önemi günümüzde gerçekten azaldı mı?
Cevapla