Şu an da Türkiye de diploma alıp da çalışmayan insan sayısı neden çok ve bu sistemle ilgili mi sizce?

Ben sistemle ilgili olduğunu düşünüyorum eğer üniversite kuruyorsan ona da iş imkanı sağlamak zorundasın yani bu arada işsizlik oranı %8,6 olmuş

Şu an da Türkiye de diploma alıp da çalışmayan insan sayısı neden çok ve bu sistemle ilgili mi sizce?
Cevapla