Ben artık Türkiye'de üniversite okumanın gereksiz olduğunu düşünüyorum sizce?

Arkadaşlar 25 yaşına kadar herhangi bölümde okuyorsunuz ama iş bulamıyorsunuz bir kaç bölümden hariç üni okumaya gittiğiniz şehrin ekonemisini canlandırmaktan başka hiç bir şeye yaramıyor haksız mıyım?
Ben artık Türkiye'de üniversite okumanın gereksiz olduğunu düşünüyorum sizce?
Cevapla