13 Temmuz 2024’te bir markette şarküteri çırağı olarak işe başladım. Bir süre sonra reyon bölümünde personel eksikliği nedeniyle, şube müdürüm tarafından geçici olarak reyona alınmam teklif edildi. İşlerin aksamaması için kabul ettim ve sigorta kaydım da reyon görevlisi olarak değiştirildi.
Ancak yeni reyon personelleri gelmesine rağmen tekrar şarküteriye alınmadım. Bunun üzerine 8 Mayıs 2025’te istifa ettim. 6 gün sonra, 14 Mayıs 2025’te aynı işverene ait başka bir şubede sipariş toplama elemanı olarak işe başladım.
Çalışma sürelerimin birleştirilip yıllık izin hakkımın dolup dolmadığını öğrenmek için ALO 170’i aradım. Aynı işverene bağlı olduğum için sürelerin birleşmesi gerektiği ve yıllık izin hakkımın dolduğu söylendi. Bunu birkaç kez teyit ettim.
Şube müdürüm üzerinden İnsan Kaynakları ile görüşüldü ancak “şirket politikası” gerekçesiyle talebim reddedildi. Kendim aradığımda ise benim doğrudan arayamayacağım söylendi. ALO 170 tekrar yasal hakkım olduğunu ve şikâyet edebileceğimi belirtti. Bunun üzerine CİMER’e başvurdum ve avukatlara danıştım; onlar da haklı olduğumu söyledi.
Sonrasında Bölge Müdürü ile görüşme yaptım. Görüşmede “nankörlük etme”, “ayağımıza taş atma” gibi ifadeler kullanıldı. Ayrıca “seni uzak şubeye göndeririz, 3 araçla gidersin” şeklinde tehdit edildim ve istifa etmem istendi.
%57 engelli raporum bulunmakta olup, bu süreçte baskı ve psikolojik zorlamaya maruz kaldım.
Ayrıca iş kazası geçirdiğimde, sonradan “transpalet kullanma talimatı” imzalatılmak istendi ve tarih kısmının işveren tarafından doldurulacağı söylendi.
Amacım yalnızca yasal haklarımın korunmasıdır.
Ancak yeni reyon personelleri gelmesine rağmen tekrar şarküteriye alınmadım. Bunun üzerine 8 Mayıs 2025’te istifa ettim. 6 gün sonra, 14 Mayıs 2025’te aynı işverene ait başka bir şubede sipariş toplama elemanı olarak işe başladım.
Çalışma sürelerimin birleştirilip yıllık izin hakkımın dolup dolmadığını öğrenmek için ALO 170’i aradım. Aynı işverene bağlı olduğum için sürelerin birleşmesi gerektiği ve yıllık izin hakkımın dolduğu söylendi. Bunu birkaç kez teyit ettim.
Şube müdürüm üzerinden İnsan Kaynakları ile görüşüldü ancak “şirket politikası” gerekçesiyle talebim reddedildi. Kendim aradığımda ise benim doğrudan arayamayacağım söylendi. ALO 170 tekrar yasal hakkım olduğunu ve şikâyet edebileceğimi belirtti. Bunun üzerine CİMER’e başvurdum ve avukatlara danıştım; onlar da haklı olduğumu söyledi.
Sonrasında Bölge Müdürü ile görüşme yaptım. Görüşmede “nankörlük etme”, “ayağımıza taş atma” gibi ifadeler kullanıldı. Ayrıca “seni uzak şubeye göndeririz, 3 araçla gidersin” şeklinde tehdit edildim ve istifa etmem istendi.
%57 engelli raporum bulunmakta olup, bu süreçte baskı ve psikolojik zorlamaya maruz kaldım.
Ayrıca iş kazası geçirdiğimde, sonradan “transpalet kullanma talimatı” imzalatılmak istendi ve tarih kısmının işveren tarafından doldurulacağı söylendi.
Amacım yalnızca yasal haklarımın korunmasıdır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 