Sizce bu durumda bana ne iş verirler. Engelli raporu almam haklarımı tamamen elimden alır mı?

Ben bipolar bozukluk hastasıyım. Garsonluk işine girdim, çok yavaşsın diyip çıkardılar. Kasiyerlik işine girdim, dikkat dağınıklığından bir sürü hata yaptım ondan çıkardılar. Doktor bunlar senin suçun değil hastalığın belirtileri diyor. Kendine uygun meslek ara dedi. Ben de böyle sürekli işverenlerin gözüne batiyorum. Başta hastaligimla alakalı formda bilgi vermesem bile bende sıkıntı olduğunu bir şekilde anlıyorlar. Hayatım böyle işe gir, işten çık sürekli geçsin istemiyorum. Lisans mezunuyum ve ekpss'ye giriyim diyorum. En azından hayatımı garanti altina alırım. Ama engelli raporu almam sonra bana ne tür sıkıntılar çıkarır. Bir de bana uygun meslek sizce ne olabilir ve beni memur olarak atasalar bana ne görev verirler?

Sizce bu durumda bana ne iş verirler. Engelli raporu almam haklarımı tamamen elimden alır mı?
Cevapla