Yıllık iznime çıkamıyorum, kendimi nasıl savunurum?

Arkadaşlar ben file markette fırın bölümünde çalışıyorum neredeyse 1.5 sene oldu yillik iznimin yarısını kullandim cilt rahatsızlığı geçirdim ondan dolayı kullandım şimdi de kalanını kullanmak istiyorum 1 ay öncesinden müdür yardımcımıza bilgilendirme yaptım ekimin 1. Haftası çıkacağım diye biz 2 kız çalışıyoruz bölümde maksimum 3 ve 4 kişi çalışıyoruz ama elaman yok 1 kişi gelecek ama hep gelecek diyolar bu hafta bu hafta diye halen gelmedi neyse 2 hafta sonra tekrar hatırlattım bana müdür yardımcımız 1. Hafta değilde 2 hafta çıksan olur mu elaman yok dedi tamam dedim duruma göre sizinle konusucam dedim 1 hafta geçti çıkabilir miyim dedim olmaz elaman yok dedi duruma göre ikinci hafta çıkaralım dedi tamam dedim benim çıkmam lazım ama dedim erkek arkadaşım şehir disindan gelecek şehir dışına gideceğim dedim şimdide benden habersiz bölüm arkadasima yıllık iznimin yandığını söylemiş kullanamaz demiş başka zaman duruma göre veririz demiş ben de her işimi ayarladım ve düzenini yaptım konuşalım tekrar bana yıllık iznini veremeyiz elaman yok diyor normalde de kasa dan bı arkadaşımız bakıyor biz izinde olunca sizce ben ne yapabilirim arkadaşlar?
Yıllık iznime çıkamıyorum, kendimi nasıl savunurum?
Cevapla