İşyerinde mesai uzayınca arkadaşlar erken çıkıyor, ben de çıksam sorun olur mu?

Bu sabah altıda girdik, dörtte çıktık. Dün de 8.45’te girdik, yedi buçuğu buldu, mesaiye kaldık. Bu nasıl iş yav, acemiyim daha, arkadaşlar çıkıyor, Tekerlek ben de mi çıksam

İşyerinde mesai uzayınca arkadaşlar erken çıkıyor, ben de çıksam sorun olur mu?
Cevapla