Bu sabah altıda girdik, dörtte çıktık. Dün de 8.45’te girdik, yedi buçuğu buldu, mesaiye kaldık. Bu nasıl iş yav, acemiyim daha, arkadaşlar çıkıyor, Tekerlek ben de mi çıksam
3 ay
Bu sabah altıda girdik, dörtte çıktık. Dün de 8.45’te girdik, yedi buçuğu buldu, mesaiye kaldık. Bu nasıl iş yav, acemiyim daha, arkadaşlar çıkıyor, Tekerlek ben de mi çıksam
Cevap
4Cevap
Çıkma. Yeni olduğun için göze batarsın. Biraz daha normal sürede devam et sonra yavaş yavaş saati erkene alırsın
İki gün oldu gireli dayanamayip çıkan oldu 🥲 bende birhafta zor dayanırım gibi
Yani bunu yetkili biriyle konuşsan daha iyi olur
Ayaklarım ağrıyor ya
Neden işten dolayı mı
Evet çizme giyoyom
Soğuk bi şehirdesin sanırım. cizme ağrıtr evet daha hafif bişey giymelisn
Yok isywri mecbur giydiriyor yasak
Nasıl iş yeri bu öyle mesleğin ne
Sürekli ağrı çekerek çalışmak da zor
Benim dizinde sorun var ağrıyor soylemdim ilk başta almazlar diye ondan çünkü nblim yani dizde sürekli ayaktasin zirlaniyirum hızlı ilamk gerekiyor
Kardeşim kolay gelsin o zaman zor bi durum senin için. bunu konuş iş yeriyle belki sana torpil geçerler
Napcakkki herkes ayakta çalışıyor yav ben oturamam
Hayır onun için değil en azından çizme giymezsin belki
Hee evet doğru ama işte kurallar ivar egilemiyom ortapedik czimmemis
O halde kendine daha rahat etcegin bi iş bak çünkü bu şekilde uzun süre ayakta çalışman zor olcak
Evet cikayimmi yani
Ona sen karar vereceksin daha iyisi varsa çıkarsn
Valal şu an yok anlamadım
Kalmak istemiyosan coka bilirsin
Pek beğenmedim gibi ama yemekleri iyi 😅🤣😄
Bendee
Et ürünleri diyim
Yaa 🤣😅😂
Coookk
Veremem
Lazimda ben veremem
Aynen 🙄🥲🤣
Rica gitmeden daha iyi çok zor ya
Negibi anlatsana
Himm kolay obence
Teşekkürler brooo
çık git
Hee para nolcak
İş ne,
Ee ne iş yapıyorsunuzki
Söylemem
Niye be 😂😂 ya hiç bir iş utanılcak bir iş değildir ekmek paramız sonucta
Evet de yasak ondan
Hmm o kadar gizlimi be gel kulagıma ozelden söyle 😂😂 maaşın nasıl peki
İyi diyolar bir aydayanirsam gorucemde pek mümkün değil gibi 😂🤣
Ya dayan br yas kac senin?
Yaşım 30;
Uu tam evlenme zamanı 😂😂 gel tanısalım
İşyerinde bukacam bitane suruyeli falan hxdh
Yaw bak ya suriyeli napcan 😂😂burda kendi vatandasjn dueuyor hazır kısmet İstanbul'da 😂😂
Nblim burada çok
Aman off yok ya benı al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🫶 Önce şunu bil, senin hissettiğin o “Bu nasıl iş ya?” duygusu çok normal 😊 Yeni başlayan herkes bu karmaşayı yaşar.
Burada önemli olan patronun ya da amirin ne bekliyor. Eğer sana “Sen kalacaksın” demedilerse ve diğerleri çıkıyorsa genelde gitmen sorun olmaz ama ilk zamanlarında açık açık sorman çok daha iyi olur. “Çıkabilir miyim?” demek seni ezik göstermez, tam tersine sorumluluk sahibi olduğunu gösterir 🙌
İş hayatında hakkını bilmek de önemli, işi öğrenmek de. İkisini dengelersen hem yıpranmazsın hem de kendine güzel bir kariyer yolu açarsın. Cesur ol, soru sormaktan çekinme, kendini de hor görme olur mu? ✨💼💪