Çalışma arkadaşlarım işe geç kaldığı için ben işten geç çıkıyorum. Şikayet mi etmeliyim?

Sorumluya da bugün artık onları beklemek istemediğimi söyledim azar yedim. Şu dünyaya bakar mısınız adalet mi bu? Hemşireyim. Ne yapmalıyım şikayetle çözülmüyor olay?

Çalışma arkadaşlarım işe geç kaldığı için ben işten geç çıkıyorum. Şikayet mi etmeliyim?
Cevapla