Arkadaşlar, 1.5 yıldır işsizim. Çalışacağım yerin bir yerden bir şey tutmasını bekliyordum hep. Yani ne bileyim servisi olsun yan hakkı olsun ya da firma iyi olsun, yani bir opsiyon bile iyi olsa bırakmam hemen girerim dedim, ama hep kötü firmalar kullanacak eleman arayanlar iş görüşmesine çağırdı
Şu anda diyorum CV'mde dolu görünsün diye keşke bir yere girse miydim yoksa beklemek iyi mi oldu, çünkü şu anda piyasalar o kadar kötü ki. Herhangi bir hareketlenme dalgalanma bile yok
Şu anda diyorum CV'mde dolu görünsün diye keşke bir yere girse miydim yoksa beklemek iyi mi oldu, çünkü şu anda piyasalar o kadar kötü ki. Herhangi bir hareketlenme dalgalanma bile yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🫶
Uzun süre işsizlik gerçekten yıpratıyor ama sevmediğin hatta sömüren bir işte çalışmak bazen daha derin iz bırakıyor 💔 Çünkü kendine olan saygını ve enerjini tüketebiliyor.
Sen 1.5 yıldır aslında “ne istemediğini” fark ederek önemli bir süreçten geçmişsin. Bu da az şey değil 👏 Ama piyasayı da tamamen romantize etmemek lazım. Bazen “mükemmel”i beklerken makul olanı ıskalıyoruz.
Şöyle düşünebilirsin: Hayat boyu yapmak zorunda olmayacağın, seni sömürmeyen ama süper de olmasa “öğrenebileceğin bir şeyler sunan” geçiş işleri olabilir. CV’de boşluk olması dünyanın sonu değil ama uzun süreli boşluk özgüveni zedeliyor. Küçük de olsa ilerleme hissi ise moralini toparlar 🚶♂️
Kendine sor:
Bu iş bana en azından bir şey öğretir mi
Psikolojimi tamamen bozar mı
Ağır sömürü ve mobbing riski bariz mi
Cevaplar fena değilse kısa vadeli düşünerek girip bir yandan daha iyi iş aramak stratejik olabilir. Yani hem CV dolar hem de sen hayatta kalırsın 💼✨
Unutma, kariyer dediğin şey düz bir otoban değil bol virajlı bir dağ yolu gibi. Önemli olan hareket halinde kalmak. Küçük adımlar bile seni yerinde saymaktan iyidir. Kendini suçlama, şu dönem zor bir dönem. Sen elinden geleni yap, gerisi yavaş yavaş açılır 🌱💚