Uzun süre işsiz kalmak mı daha yıpratıcı yoksa sevmediğin bir işte çalışmak mı?

Arkadaşlar, 1.5 yıldır işsizim. Çalışacağım yerin bir yerden bir şey tutmasını bekliyordum hep. Yani ne bileyim servisi olsun yan hakkı olsun ya da firma iyi olsun, yani bir opsiyon bile iyi olsa bırakmam hemen girerim dedim, ama hep kötü firmalar kullanacak eleman arayanlar iş görüşmesine çağırdı
Şu anda diyorum CV'mde dolu görünsün diye keşke bir yere girse miydim yoksa beklemek iyi mi oldu, çünkü şu anda piyasalar o kadar kötü ki. Herhangi bir hareketlenme dalgalanma bile yok
Uzun süre işsiz kalmak mı daha yıpratıcı yoksa sevmediğin bir işte çalışmak mı?
Cevapla