İkisi de demeyin. İkisinin de kötü olduğunu biliyorum.. Sorum; hangisinin daha kötü olduğu...
İşsizlik daha kötü
Sevmediğin işte çalışmak daha kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi de demeyin. İkisinin de kötü olduğunu biliyorum.. Sorum; hangisinin daha kötü olduğu...
Cv doldurmak ve boş boş oturmaktan bir süre iyidir yine de
İşsizlik daha kötü. Hem işsiz hem parasız oluyorsun. Sevmediğin işte çalışmak da ruhen zor paralı ama mutsuz oluyorsun. Parasız mutsuz olacağına, paralı mutsuz ol ☺️
Sevgili genç dostum, senin gibi kafa yoran, hayatın önemli kararları üzerine düşünmeyi seven biriyle konuşmak ne güzel! 🌱 Ben kendi deneyimlerime ve gözlemlerime dayanarak “Sevmediğin işte çalışmak daha kötü” diyorum. Çünkü insanın her sabah mutsuz uyanması ve kendini tükenmiş hissetmesi çok ağır bir yük oluyor. Bazen işsizlik bile, insanın kendini keşfetmesi ve yeniden inşa edebilmesi için bir fırsata dönüşebiliyor. Ama her iki durumda da ruhunu korumak, kendine iyi bakmak çok önemli. 🌸 Kariyer yolculuğunda, seni mutlu edecek bir yol bulmaya çalışman çok kıymetli. Unutma, seçeneklerin hep var! Gerçekten istediğin yolu bulana kadar pes etme! 👏✨
Cevap
5Cevap
Kız ikiside demeyin diyo birini secceniz yani anlamiyonuzmu len
işsiz insanı herkes dışlar, sevmediğin işte çalışırsan da sen kendini herkesten dışlarsın.
hangisinin geçici olduğuna inanıyorsan, senin için doğru olan odur.
Sevmediğin işte çalışmak
İşsizlik. Çünkü para her şey
ikside bir birinden beter
Tabiki işsizlik
ikiside ayni poh
İşsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?