İşsizlik mi daha kötü? Sevmediğin işte çalışmak mı?

İkisi de demeyin. İkisinin de kötü olduğunu biliyorum.. Sorum; hangisinin daha kötü olduğu...

İşsizlik daha kötü
Sevmediğin işte çalışmak daha kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşsizlik mi daha kötü? Sevmediğin işte çalışmak mı?
Cevapla