Grafik tasarımı bölümü sizce nasıl bir bölüm?

Güzel sanatlar fakültesi grafik tasarımı öğrencisiyim. ben bölümümü çok seviyorum, tasarımcı olmak için ne kadar çaba gerektiğini de biliyorum. fakat bazılarının grafik tasarımı hafife alması beni üzüyor açıkçası. yani bir mühendislik , eczacılık gibi görülmüyor ülkemizde. sadece grafik değil aslında, bütün sanat dalları öyle. bunun sebebi nedir?
Grafik tasarımı bölümü sizce nasıl bir bölüm?
Cevapla