Türkiye’de 15-16 yaşında üniversiteye başlamak sizce gerçekten mümkün olabilir mi?

Milli Eğitim Bakanlığı dünyanın birçok yerinde bilgiye ulaşmanın kolaylaşmasıyla yükseköğretime başlama yaşının bir hayli düştüğünü göz önüne alarak 15 veya 16 yaşında üniversiteye başlanabilir mi diye çalışmalar yapmaya başlamış tabi ki bu 12 yıllık zorunlu eğitimin kısaltılmasıyla olabilecek bir durum gibi gözüküyor peki sizce üniversiteye başlama yaşı ülkemizde 15 ya da 16 yaşa inebilir mi?

Türkiye’de 15-16 yaşında üniversiteye başlamak sizce gerçekten mümkün olabilir mi?
Türkiye’de 15-16 yaşında üniversiteye başlamak sizce gerçekten mümkün olabilir mi?
Ülkemiz için kolay bir şey değil bence olmaz.
Neden olmasın bence harika da olur iş hayatına daha erken başlarlar.
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye’de 15-16 yaşında üniversiteye başlamak sizce gerçekten mümkün olabilir mi?
Cevapla