Yazılım mühendisliği yüksek lisans için Çin mi Avrupa mı daha mantıklı, kariyer ve evlilik planı nasıl etkilenir?

Sizce yazılım mühendisliği için Çin’de yüksek lisans mı daha iyi yoksa Avrupa’da mı kafam çok karışıyor bu konuda. İkisinden de onay aldım staj yerlerim de Türkiye’deki hali hatırı sayılır büyük şirketler ama yüksek lisans bitince 26 olacağım iş 27 zaten eş adayım yok daha eşimle tanışacak mıyım belli bile değil ne zaman tanışacağım da evleneceğim kafam çok karışık.

Yazılım mühendisliği yüksek lisans için Çin mi Avrupa mı daha mantıklı, kariyer ve evlilik planı nasıl etkilenir?
Cevapla