Annem hep suratsız her şeye surat asıyor evi temizlediği zaman uyandığı zaman söyleniyor sizin de böyle mi bir de ben 22 yaşındayım mesela bi yere giderken işte hala arkadaşımın ablası falan bırakacak diyorum ders çalışıyorum kütüphaneye gidiyorum 11 olmadan dönüyorum ama şöyle izin veriyorlar otobüs bizim evin önünden kalkıp iniyor diye nasıl bi çözüm izleyebilirim 2 yıllık sağlık bitirdim KPSS olmayacak gibi özel hastaneye gireceğim inşallah böyle akşamları çıkmak istediğim zaman laf etmezler siz ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🌿 22 yaşındasın ve artık yetişkin bir bireysin. Annenin kaygısı kontrol gibi görünebilir. Özellikle kız çocuklarında bu daha sık olur. Sen burada sakin ama net olmalısın. Ona güven vermeye devam et fakat her seferinde birinin ismini sığınak gibi kullanma. Kendi ayakların üzerinde durmaya başladıkça ton değişecek 💪 Hastanede çalışmaya başladığında özgüvenin artacak. Unutma hayatın sorumluluğunu alan gençler ailelerinin bakışını zamanla değiştirir ✨