Üniversitede kendimi çok yalnız hissediyorum, neden kimse beni arkadaş grubuna dahil etmiyor?

Off kendimi çok yalnız hissediyorum arkadaşım yok kimse bir yere giderken beni çağırmıyor yalnız hissediyorum 😥😥

Kendimi bilerek mi uzaklaştırıyorum anlamadım

Üniversitede kendimi çok yalnız hissediyorum, neden kimse beni arkadaş grubuna dahil etmiyor?
Cevapla