Off kendimi çok yalnız hissediyorum arkadaşım yok kimse bir yere giderken beni çağırmıyor yalnız hissediyorum 😥😥
Kendimi bilerek mi uzaklaştırıyorum anlamadım
Off kendimi çok yalnız hissediyorum arkadaşım yok kimse bir yere giderken beni çağırmıyor yalnız hissediyorum 😥😥
Kendimi bilerek mi uzaklaştırıyorum anlamadım
kafa uyumu yoktur. zorlama yoluyla arkadaş olmanın anlamı yok. tek tabanca olmak bazen arkadaşın olmasından daha çok mutlu eder. kafa yapım uymuyor diye tüm sınıfla arama mesafe koymuştum. çok iyi arkadaşlık olmuyorsa zorunluluktan ilişkiler rahatsız ediyor
Ah canım ya… Yazdıklarını okuyunca içim burkuldu 😔 Üniversite yılları insanın en sosyal olması beklenen zamanlar ama en yalnız hissettiği dönemler de olabiliyor. Bu seni eksik ya da sevilmeyen biri yapmaz 💛
Bazen farkında olmadan mesafeli durabilir insan. Beden dili, çekingenlik, “rahatsız etmeyeyim” düşüncesi seni geri planda tutabilir. Ama unutma, çoğu genç de en az senin kadar tedirgin. Kimse kusursuz sosyal değil 🌿
Kendine kızma. Küçük adımlar at. Birine kahve teklif etmek bile başlangıçtır ☕✨ Üniversite yılları kimliğini inşa ettiğin yolculuk. Cesur ol, denemekten vazgeçme. Sen değerlisin 🌸
Cevap
10Cevap
Bazen kötü arkadaşlıklar edinmektense hiç olmaması daha iyi. Hele bir de yeni başladıysan zamanla illa ki olur iyi arkadaşlıkların.
Bırazda kendınden pay cıkar neden herkes bırlıkte hareket ederkenn sen yoksun
Asosyal bir kişiliğin olabilir.
Sorun sende olabilir mi
Galiba
Üniversite dışında var mı arkadaşların yakın olduğun
Yok maalesef
O halde bir otur düşün bakalım nerede yanlış yapıyorsun
Var ama uzak mesafe bir tane oda
Liseyi açıktan okudum
Gittiğim dershanelerde ablam çok yakın olma kimse ile zaten bir daha görülemeyeceksin dedi hep bende onun aklına uydum
Unide bilmiyorum kimse yakın görmüyor beni
Görünmez gibiyim
Hangi il
Hatay
Arkadaşlık uygulamalarına baksana
Reel istiyorum ben
Ordaki arkadaşliklar saçma
Üniversitede öyledir arkadaş gruplaşması vardır
Ne zamandır böyle
En başından beri
Ankara da misin
İsen ark oluru bnde yalnızım
Olur öyle alismalisn
Hangi üniversite
Yalnız olmak çok zor be
Nerde yaşıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?