İnsanlardan tiksinme hastalığı diye bir hastalık var mı?

biraz fazla yakınlaştığım insanlardan tiksiniyorum.alanıma müdahale gibi mi görüyorum artık,yoksa nasıl bir şeydir çözemedim.merhaba merhaba,bir iki bir şeyler iç hoş sohbet et,biraz gül kek ye...bunlardan ibaret.az sokulsa hayatıma duygularıyla ve karşılık bekleyerek,kusarım.itiyorum.istemiyorum.ama sorun var sanki.
İnsanlardan tiksinme hastalığı diye bir hastalık var mı?
Cevapla