Eğer ki dengini bulursan evlilik sana cennet olur , yok dengini bulamazsan cehennem. Öyle ya da böyle evleniyor insan. Kimisi erken kimisi genç. Önemli olan mutlu bir evlilik yapabilmek. Eğer mutlu olacağını düşünüyorsan hiç durma derim. Ama mutsuz bir evlilik yapmaktansa bir ömür bekar kalmak en iyisi
En başta gonul bir şeyler hissetmeli. Yani aşık olmasa bile sevmeli. Çünkü sonradan sevilmiyor. Karşı taraf göze ve kalbe hoş gelmeli yani çekici olmalı heyacan vermeli. Bir baska konu ise kisilikllerin uyuşması. En basitinden sen temizsindir o pasaklı. Bu bile evlilikte sorun çıkmasına sebep.
Aşk genç yaşlarda olunur. Hadi sınırı 25 koyalim. Sonrasında aşık olunmuyor. Ama sevgi olur. Yani mutlaka karşı tarafa bir şeyler hissedilmeli , karşı taraf heyacan vermeli.
Aşk her zaman biter. Evlilik aşkı bitirir. Aşk sahip olabilme duygusudur. Sahip olununca bir albenisi kalmaz. Aşktan kalan sevgi devam eder ama. Aşk çok kuvvetli bir duygudur ama geçicidir. Sevgi kalıcıdır hatta bir ömür boyu sürebilir. Neyse cidden uykum geldi. Sormak istediğin bir şey varsa yarın sorabilirsin. Tekrar iyi geceler ve sana şimdiden mutluluklar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben bir evlenip denicem baktım sarmıyor yoluma bakarım jsjsksksk
Bosanırız kanka
Yani bir hayat arkadaşı iyi olur beraber ya da
Karşınıza kimin çıktığına bağlı kariyeriniz devam edebilir.
Eder nıe bitsi ki ys
Evlenince ne oluyor ki böyle bi dünyaya çocuk da getirilmez
Evlenip hayatini karartma derim.
😄
Herkes bişey dıyii
Eğer ki dengini bulursan evlilik sana cennet olur , yok dengini bulamazsan cehennem. Öyle ya da böyle evleniyor insan. Kimisi erken kimisi genç. Önemli olan mutlu bir evlilik yapabilmek. Eğer mutlu olacağını düşünüyorsan hiç durma derim. Ama mutsuz bir evlilik yapmaktansa bir ömür bekar kalmak en iyisi
Uygunluk nedir acar mısın
En başta gonul bir şeyler hissetmeli. Yani aşık olmasa bile sevmeli. Çünkü sonradan sevilmiyor. Karşı taraf göze ve kalbe hoş gelmeli yani çekici olmalı heyacan vermeli. Bir baska konu ise kisilikllerin uyuşması. En basitinden sen temizsindir o pasaklı. Bu bile evlilikte sorun çıkmasına sebep.
Zaten bu yaslarda körkütük ask olur mu ki bılemedım.
Bır çift ıkısıde yapı olarak sakin saygılı efendı merhametli.
Temızlık olarak ikiside bakımlı.
İkiside ünv mezunu
Ikısıde aynı kültür
Uyumlu mu sence
Aşk genç yaşlarda olunur. Hadi sınırı 25 koyalim. Sonrasında aşık olunmuyor. Ama sevgi olur. Yani mutlaka karşı tarafa bir şeyler hissedilmeli , karşı taraf heyacan vermeli.
Bence gayet uyumlu. Arada çekim de varsa tamamdır.
Çekim fazlasıyla var
Dediklerin çok doğru peki uzun ılıskıde aşk yerını sevgiye mı bırakır
Şimdiden mutluluklar o zaman. Neyse ben yatar jyi geceler sana
Aşk her zaman biter. Evlilik aşkı bitirir. Aşk sahip olabilme duygusudur. Sahip olununca bir albenisi kalmaz. Aşktan kalan sevgi devam eder ama. Aşk çok kuvvetli bir duygudur ama geçicidir. Sevgi kalıcıdır hatta bir ömür boyu sürebilir. Neyse cidden uykum geldi. Sormak istediğin bir şey varsa yarın sorabilirsin. Tekrar iyi geceler ve sana şimdiden mutluluklar.
Thank you
Sennhangisini istiyorsan
Ikısınıde
Evlenince kariyer olmaz diyorsun ama
E napcam
Kanka dm gel
Evlen yuva kur (kari-yer) 1 taşla 2 kuş 😅
Bence de evlen yani artık 😊😂
Alay etme
Alay etmiyorum kii yaşın geçmeden belki çocuk yapmak istersin
İkisinde yapsana 😂
Nasıl
Sen ne istiyorsun kş
Bu saatden sonra bekliyorsun ki
Ne beklemeli
Yaş 32 olmuş evlensen çocuk sahibi olsan daha iyi değil mi kariyer diyerek hayatını bitmermek çok saçma
Evet🥺
Kariyer olmasa da olur ama evlenmek için zaten geç kalmışsın daha da geç kalma
Gec mı gercekten
Yanı 20 li yaşlara göre geç ama hâlâ zaman var anne olman için
Hemen birini bulup evlenmeli mı😄
Hemen değil münasip birini bulup evlenmelisin tabi bulabilirsen
Yazarmisin bana
Yazarmısın
Evet yazarmisin
Evettt
Yaz bana o zaman
Yaz
Dm ye yazsana
Buradamisin
Dm
Yazarmisin bana mümkünse
Yazarmısınnn
Nereye yazayım
Çok geç olmadan evlenin efendim
Oylemı
Evet efendim
Branşın ne
Evlen çocuk sahibibol