Müdürüme istifa mesajımı şirket grubunda paylaşması KVKK’ya aykırı mı, ben buna nasıl cevap vermeliyim?

Müdürüme İzeld'den istifa edeceğimi yazdım o da şirket grubuna mesajımı iletip altına istifa edemezsin tarzında bir şeyler yazmış. Sizce KVKK'ya göre aykırı değil mi? Neden ona yazdığım mesajı gruplara atıp oradan cevap yazıyor? Sizce geri dönüşüm nasıl olmalı mesajda

Müdürüme istifa mesajımı şirket grubunda paylaşması KVKK’ya aykırı mı, ben buna nasıl cevap vermeliyim?
Cevapla