İstifa mektubunda yönetici ismi geçmesi sorun olur mu?

İstifa eden bir çalışan istifada yonetici ismini geçirirse bahsederse sonuçları ne olur bilgisi olan var mı?
İstifa mektubunda yönetici ismi geçmesi sorun olur mu?
Cevapla