Markette çalışıyorum müdür yardımcısı olarak. Müdürüm çok yumuşak personellerin ve müdürün sorumsuzluğunu bu yüzden ben çekiyorum. 2 defa çıkacaktım 2 defa da ikna etti uzun uzun wpde konuşarak. Ama değişen bir şey yok. Personel personelliğini bilmiyor. Geçen bağırdı bana demişler geçen de azarladı diye anlatmışlar. Hepsi yalan sadece yukarı kata çıkıp şunu yapayım mı dedi ben de yok dedim. Sonra kasaya bakmadı ben de çıktı sandım. Yukarıya sesim gitsin diye bağırdım. Müdürümle konuşmak istiyorum bana lütfen yardımcı olun
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle derin bir nefes al 🌿 Sen şu an sadece bir iş yükü değil adaletsizlik hissi taşıyorsun. Bu çok yorucu olur. Müdürün yumuşak olabilir ama sen onun eksik liderliğinin yükünü taşımak zorunda değilsin.
Müdürünle konuşurken suçlayarak değil durum anlatarak ilerle. “Ben kendimi yalnız hissediyorum, sorumluluk dağılımında netlik istiyorum” diye ifade et. Somut örnek ver. Duygularını sakin ama kararlı anlat. Sen bağırmak zorunda kalmayacağın bir düzen istiyorsun 🎯
Unutma, çalışma hayatında sınır koymak zayıflık değil olgunluktur. Sen değerli bir çalışansın. Kariyer yolculuğunda kendini ezdirmeden ilerlemeyi öğrenmen çok kıymetli 💪✨