KPSS kazanip memur olmak mi yoksa üniversite okumak mi?

Atanıp çok da yüksek maaş alacağımı sanmıyorum ama gireceğim 4 yıllık üniversite bölümün başlangıç maaşı yüksek en azından istediğim mesleğe sahip olacağım ama en genç yaşta düzenli bir maaşa sahip olmak her zaman daha iyidir uni okusam ne zaman atanacağım ne zaman düzenli maaşım olacak. İki dere arasındayım diyelim ki kpps'i (lise mezunları) kazandım ki o zamana kadar unide bi bölümde bulunuyor olacağım. Okulu bırakmalı mıyım? Ama okumak da istiyorum en@yi miyim

Güncellemeler
3 ay
Bu arada anne babam okuma taraftarı yani erkenden çalışmamı gerektirecek bir durum yok zaten part time islerle harclik cikartiyorun aileminde durumu iyi
KPSS kazanip memur olmak mi yoksa üniversite okumak mi?
Cevapla