Akademik kariyer yapmak mı yoksa kpss çalışmak mı sizce?

Şu an odtü'de fen bilgisi öğretmenliği okumaktayım. Ama geleceğe dair şüphelerim var bölümle alakalı. Çoğu kişi bölümü bırak tekrar gir ya da bölüm değiştir diyo ama tekrar hazırlanmak zor bir iş. Doktoraya kadar yükselmek zahmetli iş midir onun yerine kpss çalışsam daha mı kolay olur? Bu konularda bilgisi olan var mı?
Akademik kariyer yapmak mı yoksa kpss çalışmak mı sizce?
Cevapla