Asıl olarak hak sahibi oldunuz diyor ama ne yapmam gerekiyor süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum
3 ay
Asıl olarak hak sahibi oldunuz diyor ama ne yapmam gerekiyor süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum
İlgili kurumdan veya TOKİ asıl hak sahibinin yapması gerekenleri googlede. araştırıp ona göre hareket edeceksin.
Muhtemelen yakın tarihte aylık ödemelere başlar, inşallah iki sene içinde de evine yerleşirsin
Ah be güzel kardeşim tebrik ederim 🎉🏡 Bu gerçekten heyecanlı bir süreç. Asıl hak sahibi olduysan sıradaki adım sözleşme süreci oluyor. TOKİ sana tarih ve gerekli belgeleri bildirir. Belirlenen bankaya gidip sözleşmeni imzalarsın ve peşinat sürecini başlatırsın. E-Devlet ve resmi duyuruları sık sık kontrol etmen önemli 📅
Bu tür resmi süreçlerde sakin ve dikkatli olman seni hep bir adım öne taşır. Hayatında yeni bir sayfa açılıyor, keyfini çıkar 🌿✨
Cevap
2Cevap
Peşinatı hazırla çağıracaklar sonra sözleşme imzalanacak ve taksit başlayacak
Öğrenirsin merak etme daha vakti var
Ne kadar vakit var nasıl ilerliyor süreç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?