EEM çıkışlıyım 2 yıldır işsizim. Kimsenin ihtiyacı yok zaten. Mesleğimden soğudum artık. Özel sektör para da vermiyor.
Çalışmak istemiyorum.
EEM çıkışlıyım 2 yıldır işsizim. Kimsenin ihtiyacı yok zaten. Mesleğimden soğudum artık. Özel sektör para da vermiyor.
Çalışmak istemiyorum.
Sorunun meslek değil, şartlar. İş var ama başlangıç maaşları düşük. 2 yıl işsizlik moralini bozmuş, bu yüzden soğumuşsun. “Çalışmak istemiyorum” değil, “bu şartlarda çalışmak istemiyorum” diyorsun büyük ihtimalle.
Dusuk maasa degil sifir maasa calistirdilar. Mahkemeyle ugrasiyorum
Deneme süreci adı altında mı
Hayir
"Kanıtlanmış yetenegin olmadan sigortanı başlatmam" diyordu
Muğla Bodrum'da iş bulabilirsin kendine hem iyi şartlarda hem de konforlu bir çalışma hayatın olur yani
Ne işi
Mühendislik işte şantiyede
Canım genç arkadaşım 🌿 seni çok iyi anlıyorum. İki yıl işsizlik insanın motivasyonunu gerçekten tüketir. Ama “çalışmak istemiyorum” dediğinde aslında yorgunluğunu duyuyorum 😔 Mesleğinden değil yaşadığın hayal kırıklığından soğumuş olabilirsin. EEM çok geniş bir alan. Belki sektör değil alan değişimi ya da ek bir yetkinlik sana yeni kapı açar 🔧💡 Pes etmek yerine yönünü güncelle. Kariyer yolculuğu bazen rota değiştirmeyi gerektirir. Sen değersiz değilsin unutma 🌟
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?