Mühendislik mezunu oldum ama çalismak istemiyorum, kimse ise almiyor mu?

EEM çıkışlıyım 2 yıldır işsizim. Kimsenin ihtiyacı yok zaten. Mesleğimden soğudum artık. Özel sektör para da vermiyor.

Çalışmak istemiyorum.

Mühendislik mezunu oldum ama çalismak istemiyorum, kimse ise almiyor mu?
Cevapla