Başkalarının başarısıyla hava atıp kadınları aşağılayan erkekler sizce neden böyle davranıyor?

Erkeklerin bir kısmı, erkek bilim insanlarının başarılarıyla kadınlara hava atıp onları “beyinsizler” diyerek aşağılıyor. Kendileri bir şey icat etmemişken “Bize erkek bilim insanlarının başarılarıyla gurur duymak düşer.” diyorlar. Bu senin başarın değil kardeşim; başkasının başarısıyla insanları nasıl ezikleyebiliyorsun, anlamıyorum. Kendileri de bir şey başarmış olsalar neyse. Ama böyle konuşan erkekler genelde bireysel başarısı olmayan kişilerdir.

Başkalarının başarısıyla hava atıp kadınları aşağılayan erkekler sizce neden böyle davranıyor?
Cevapla