Erkekler neden kadınlaeı aşağılamaktan zevk alir?

Neden hayatini kadinlari aşağilarak geçirir ki? Instagramda tüm erkekler kadinlara saldirma, laf atma pesinde hatta instagramda gördüğüm bir erkek kadinlar tecavüzü çok abartiyor tipik feministler iste demisti... kadinlarin araba kullanamamasina laf ediyorlar o konuyada gelirsek siz erkekler babalariniz küçük yastan beri araba kullanmasini öğretti için kizlara pek imkan tanimiyorlar hatta sadece erkek çocuğunu ottuturur kadinlar ise sadece kursta öğrendiği kadariyla öğrenebiliyor... erkeklerin ayagina altin tepsi sunuluyor bu hayatta maalesef bu yuzdende kadinlari asagiliyorlar bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Erkekler neden kadınlaeı aşağılamaktan zevk alir?
Cevapla