
Bir kaç saat önce iş yerimin terasında sigara Kahve molası verdim. Terasın altı cafe o sıra aşağıdan bir kadın sesi, 'yar. yar konuşup canımı sıkma dedi. Arkadaşla bir birimizin suratına masumane bir şekilde şaşkın şaşkın baktık. ://

Bir kaç saat önce iş yerimin terasında sigara Kahve molası verdim. Terasın altı cafe o sıra aşağıdan bir kadın sesi, 'yar. yar konuşup canımı sıkma dedi. Arkadaşla bir birimizin suratına masumane bir şekilde şaşkın şaşkın baktık. ://
Erkekler kadınların büyük abdesti yapmasını da konduramıyor bazen. Bence küfür söyleyen herkes çok itici ama kadında iyice kötü duruyor ver bir de ağzına sigara inşaatta çalışsın
Ben dahi argo kelime kullanan kadınlara şahit olduğum zaman şaşırıyorum. Bir an askerliğini nerede yaptın diye sormak istiyorum. Son zamanlarda genç kızlarımızın elinde sigara, düşük bel pantolon, gömlek içinde badi, pantolona takılmış siyah kemer ve ensede erkeksi bir görünüme sahip saç modeline sahip bayanları görüyorum. Çok itici ve ilginç geliyorlar. Oldukça şaşırtıcı ve erkeksi bir duruşu ile sövüyorlar. Kadın dediğin bal kabağı gibi tatlı, akide şekeri gibi muhabbete sahip olmalı ve buz gibi bir soda gibi iç çektirmeli🙃 uzuvlar ile küfür edenler adeta şiir okuyormuş havasında ve bunu öz güven olarak kabul ediyorlar. Üzülüyorum ve bu kişiler nasıl evlat yetiştirecek diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Evet, maalesef öyle kızlar azınlık olsa da var. Mesela ben bir kadının yürürken sigara içmesini çok hoş karşılamam. Ben bile yürüyerek sigara içmiyorum. Bir yere durur o şekilde içerim. İtici bir görüntü ortaya koyuyor. Bu arada canım şu an kabak tatlısı istedi ya :// böyle örnek mi verilir 🙄😬
Kabak tadı verirse sevmeyiz ama 😬
Daha kibar küfürler dururken :D ayıp etmiş sanki jsjsj
Küfrün kibarı olmaz jsj
Sanatsal küfür diyoruz biz ona jdj
Hıı işte varmış adı değişikmiş, bi sanatsal küfür ediyorum bi ediyorum sjdjsh
-Sanatınızı nasıl icra ediyorsunuz jsj
±İçten söverek ldll
İşte bu shsjal 😅😅
Teşekkür ederim 🥳
Cevap
6Cevap
Çünkü kadınlar nazik ve kibardır
Söylemin eyleme dönüşebilme ihtimalinin sıfır olduğu durumdan ötürüdür bu..
Yapamayacağı şeyleri neden söyler ki bir insan..
Sadece kendilerinin ki gür edebileceğini düşünürler ondan
Yakıştıramadığımız için. Ayrıca kadınların küfürleri çok pis olabiliyor 🤦😱🤭
küfür etmeden küfür etkisi yaratanlar>>>
Bazı küfürleri çok iddalı buluyorum.
Ben eskiden şaşırırdım ama şimdi alıştım
Yakışmıyor kadınlara, duyunca bende şaşırıyorum
Yani garip
Vardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?