Twitch ve Kick yayıncılığını bırakmak sizce mantıklı mı yoksa erken mi vazgeçtim?

Uzun zamandır Twitch ve Kick'te yayın açıyordum, son zamanlarda hem izlenme hem de geçim anlamında epey eksik kaldı ve beni tatmin etmediği için yayına gelenleri de tatmin etmemeye başladı, o sebeple dün itibarıyla yayıncı kimliğimi süresiz olarak rafa kaldırmaya karar verdim. Üzerine çabaladığım ve maalesef doyum sağlayamayan kısma zamanımı harcamamak aslında rahatlattı ama bir yanım hâlâ "yapabilirdin aslında ya" diyor.

Twitch ve Kick yayıncılığını bırakmak sizce mantıklı mı yoksa erken mi vazgeçtim?
Twitch ve Kick yayıncılığını bırakmak sizce mantıklı mı yoksa erken mi vazgeçtim?
Cevapla