
Valla bu fiyatın yarısına hem Amazon Prime hem de Disney Plus üyeliği alacağım.

Valla bu fiyatın yarısına hem Amazon Prime hem de Disney Plus üyeliği alacağım.
Ben ilkbaharda iptal etmiştim, hem zamlardan ötürü hem de reklam gelecek muhabbeti vardı. Disney’e ilk gün üyeliğini aldım ama hiiiiç beğenmedim, ne doğru düzgün film var ne de Netflixteki kolay kaliteli kullanım, yerini tutamaz yani. Kim bilir belki yeni olduğu içindir, ilerde kalitesi artacaktır vs ama onu da aktif kullanmıyorum açıkçası, Disney filmleri için sadece. Ben zaten filmleri yabancı dilde izlediğim için korsan sitelerden idare ediyorum.
Bende amazon prime da var disney plus ta var. Ama ikisini toplasan sonra ustune toplami 20 ile carpsan netflikş etmiyor maalesef. Bide bir kutu salça 6 lirayken netflix 24 liraydi yani 4 kutu salca giyatinaydi. Simdi aybi kutu salca 46 lira oldu yani netflix in 184 lira olmasi normalken bu zammi vize kastetmisler gibi uzerimize alinmak sacma. Onun yerine millet reis aboneligini iptal etsin çozum bu🙂
Netflix'e vaktim olmadığı için bir süredir aboneliğim yok.
İş güç. Sonrasında sosyal hayatım. Diziye falan vakit kalmıyor. Vakitte ayırmak istemiyorum zaten.
Cevap
21Cevap
Netfilix devam ederim bir süre daha
Bende hepsi var ama hiç ben ödemiyorum. Tam bir beleşçiyim. 😂
Disney al bence. Ben de aldım bir ay önce çok pratik
aradığın her şeyi zaten internette bulabiliyorsun , gerek yok bence , ben de bir süre önce iptal ettim.
Sonzamlardansonraherseyifullhdizleburada. net den izlmeye başlamak gibi bir plan oluşturdum kendime Amazona Disney a da yakındır zam gelir
2 ay oldu kapatalı. Kesinlikle açmam bir daha. Rezillik şu yaşadıklarımız.
Çok iyi yapmışsın.
Onlar yakanı bırakır mı ki Ödemeye devam edecek misin? Bilmiyorum ben İnternet dizileri izlemem
Evet öyle de halan en iyisi onlar. Şahsen Disney Plus falan beni pek sarmadı amazon prime ise kesinlikle fiyat performans olarak mükemmel
Disney plus da pek bişey yok diyorlar emin olamadım o yüzden
İptal ettik biz de 🤝
Bundan sonrasını Netflix düşünsün
Gerek duymuyorum. Sınırsız ınternetten istediğim dizi, filmi izleyebiliyorum.
Netflix Hiç İzlemiyorum Ancak ücretsiz olursa izleyebilirim
ediyorum. yeni sezonlarını beklediğim birkaç dizi var.
Evet bugün zamdan sonra düşündürdü muhtemel iptal ederim
Her hangi bir fikrim yok ben zaten TV bile izlemiyorum.
amazon zaten çok ucuz
disney plus bende düşünüyom:)
Dizi uygulamalari kadar gereksiz bisi yok. Korsan sitelerde hepsini izleyebiliyon
Netflix uyeligimiz devam ediyor, Disney plus üyeliğide bir arada devam ediyor.
Tam da çöreklenmeye niyetlenmişken😄
İyi yapmışsın bebeğim o ne öyle git zurna dürüm ye😄
Disney alma o kadar kötü ve eski filmlerle dolu. Keyif alamazsın.
şu an en iyisi Amazon...
Bende netflixsi iptal ettim. Çokkkk uzun bir süre de geri dönmem.
Netflix içerikleri baydı. O yüzden geçen ay Disney+'a geçmiştim zaten. Çok daha kaliteli.
Netflix ve türevkerine bu zamana kadar hiç abone olmadım gereksiz akdk
İptal edebilirim, 5 kişi kullandığımız hesapta karar alınacak. :P
Eskiden kullanıyordum artık zamanım yok gereksiz olduğundan bedava da olsa kullanmazdım
Bunlara para vermek aptallık bedavaya izleyebiliyorken üstelik diziler dizipub vs varken bunlar için para harcamam
Bir sürü kaçak site var ya
Zaten hiç üye olmadım
Ben etmedim izleyeceklerim var
Neflix izlemiyorum çünkü pahalı 🙄
Aboneliklerim herdaim devam eder.
Zammi geldi netflix e 🙄 oofff
Kendisiyle aram iyi sorun yok Şu an ..
Üyelik benim adıma değil, para vermiyorum zaten.
Zaten netflixte düzgün içerik kalmadı bence
1 yıldır üyesi değilim
dizipal sağ olsun kuruş ödemem
Disney'e geçeceğim sanırım
Edecem , zamsız kac paraydı bilmiyorum ki
Netflix hesabım hiç olmadı zaten.
disney, YouTube, applee music üyeliklerimi iptal ettim. sadece Netflix kaldı
oldu bitti kullanmiyordum zaten.
Ediyorum şimdilik
Etmicem
Netflix coştu
Devam edicemmm
kararsızım
Normal ücretsiz sitelerden izliyorum
Edeceğiz.
Evettt
Hiç almadım ki. 😃
yine mi zam geldi
Hiç almadım ki
Ediyorum
Ne kadar zam oldu ki
İp tv var kafa rahat
Gereksiz bir artış
Kaç olmuş ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?