Sanayide çalışırken bel fıtığı başlangıcı, küfür ve haksız mola kesintisiyle nasıl başa çıkılır?

Güncellemeler
4 ay
2 yıldır sanayideyim hayatta en çok pişman olduğum şey. Çünkü ortamı o kadar berbatki sürekli küfür, bel altı vs. Örneğin çalışanlar yanımızda gaz çıkarma (osurma) burun karıştırma, geğirme yapıyor. Dükkana baklava , tatlı vs geldimi gök görmedik gibi herkes saldırıyor elle yiyorlar sıraya girmek vs yok. Ortamı sürekli dağdan inme gibi yemek yeme tarzları konuşma üslupları , nerde nasıl konuşacaklarını bilmiyorlar. Sürekli fiziksel yorgunluk. Geçmeyen kronik ağrılar...
Güncellemeler
4 ay
Bazen yaşıtlarımı görüyorum keşke okumasaydım sanayide çalışsaydım diyor, ama dışardan göründüğü gibi değil haksız yere mola kesme vs vs
Sanayide çalışırken bel fıtığı başlangıcı, küfür ve haksız mola kesintisiyle nasıl başa çıkılır?
Cevapla