Kız arkadaşımla aynı iş yerinde çalışıyoruz ama beni hep yalnız bırakıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar size çok Ergence gelecek ama biz aynı kurumda farklı birimlerdeyiz yemek molalarında istirahat molalarında ben ona göre plan yapıyorum beraber vakit ayıralım diye ve buna göre arkadaşa da iş bölümü yapıyoruz sürekli ben ona göre plan yaparken beni tek bırakıyor her seferınde ve Ve bu sürekli olmaya başladı sizce ne yapsan ona göre plan uyumamaya karar aldım ve Sert bir uslupla uyardım ama yaptığı hiç hoş değildi

Güncellemeler
4 ay
Sözlüydük sözü atık maalesef tek bu konu değildi olay yani sürekli arkadaşları ön plandaydı kendi bilir teşekkür ediyorum hepinize
Kız arkadaşımla aynı iş yerinde çalışıyoruz ama beni hep yalnız bırakıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla