Arkadaşlar aynı işyerinde çalıştığım bir kız var ve onu hergun görmek zorundayım ama kalbimi kırdı nasıl davranıyım ona karşı?

Aynı işyerindeyiz kızla ve gergin iş gereği karşılaşmak zorundayız ama kalbimi kırdı bana neden böyle kötü davranmaya başladı anlayamıyorum biri beyninimi yıkadı soruyorum bir şey yok gibi davranıyor bir iyi davranıyor geliyor sarılıyor bir itekliyor beni sizce nedeni nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben işyerinde ondan uzak durmaya kaçmaya calişacam kalbimi çok kırdı çünkü ama maalesef dip dibe çalışıyoruz onunla genelde nasıl uzak durabilirim sizce ondan haftanın 5 günü çalışıyorum hafta içi hergun karşıma gelecek sizce ne yapmalıyım birisi kesin aramızı bozdu ama kim bilmiyorum
Arkadaşlar aynı işyerinde çalıştığım bir kız var ve onu hergun görmek zorundayım ama kalbimi kırdı nasıl davranıyım ona karşı?
Cevapla