İşyerinde kız çalışan beni molaya çıkarmıyor, tek başıma çalıştırması normal mi?

Kız şef falan değil, sürekli şunu yap bunu yap diye geziyor, kendine işçi, bana molaya çıkmayacaksın, biz molaya gideceğiz dedi, hepsi gitti, tek başına çalıştım bu normal mi sizce? Sonra onlar geldi, en son çıktım molaya, çayımı içip geldim.

İşyerinde kız çalışan beni molaya çıkarmıyor, tek başıma çalıştırması normal mi?
Cevapla