Medya ve iletisim sistem bölümü? Okuyan var mi? Yardimci olabilirmisinizzzz?

Merhaba arkadaslarrrr. Ben medya ve iletisim okumak istyiorum, bu bölümü okuyan varmi? Is bulma imkani az mi cok mu? is bulunur mu? ben yurtdisinda okicam türkiyeye gelip bu bölümde calisirsam kariyer sansim var mi bu bölümde? Bilgisi olan varmii?
Medya ve iletisim sistem bölümü? Okuyan var mi? Yardimci olabilirmisinizzzz?
Cevapla