Kamu çalışanları istifa dilekçesine özel neden mi yazıyor yoksa kurumdan memnuniyetsizlik açıkça yazılır mı?

İstifa ederken özel neden kurumla ilgili şikayet yazılır mı? Hemşireyim istifa etmek istiyorum sistemden memnun olmadığım için

Kamu çalışanları istifa dilekçesine özel neden mi yazıyor yoksa kurumdan memnuniyetsizlik açıkça yazılır mı?
Cevapla