AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Kimse seni küçümsemiyordur. sadece kendi ayakların üzerinde durmasını istiyordur :) hayat bu.
Ayıp değil küçümsenecekte bir şey değil
Ev kızligında tek bir sorun var hem evde oturup hem ev işi yapmıyorsanız işte o zaman problem olur yoksa asla ayıplanacak bisey değil
Nereye kadar ev kızı olunur ki böyle ömür mü geçer
Değil. Lakin öyleleri var ki herşeyi ben yoneteuo.. diyor. işte orada ip kopuyor
Değil ama kendi ayaklarının üzerinde duran bir kadın edası bambaşka bir özgüven ve atmosfer💅👸
Neden ayıp olsun ya ekonomik durumun iyidir çalışmaya gerek duymazsın kimi ilgilendirir
Bak keyfine ya adi üstunde ev kizi çalişmaz zaten
Ayıp değil de herkes çalışırken birinin evde oturması sinir bozucu olurdu açıkçası.
Neden ayıp olsun ailenin durumu iyiyse ve ileride eşine gebe kalmak istiyorsan devam et prensess
İş başvurusunda bulunduğum yerlerden şu an bi haber gelmiyor ben de mecbur evdeyim kocamdan para istedim git babandan al bi faydan yok zaten bana dedi. Calışmak her zaman için daha iyi ben de çalışırken daha mutluydum keşke hiç evlenmeseydim de : /
Senin kocan adam değilmiş
@jojo27 değil evet
Neden onunla ömrünü geçiriyorsun ki
Kocana diyeceğin şey erkek adam çalışır ailesine bakar mecbur senin ihtiyacını karşılamaya. Kadın mecbur değil para kazanmaya. Kocan biraz erkeklik eğitimi alsın
Birileri için değil kendin için çalışmalısın ki yarın öbür gün itin birine boyun ey me
Pasif gelirin varsa çalışma tabi de yine de insan sorgular kendini ben ne işe yarıyorum diye..
Modern kölesin bence sen ,9-5 çalışan birisisin , konuşma tarzın belli ediyor
Ben mi ahahahaha 😄😄😄😄😄😄😄
Bir şeyler üretip ya da bir şeylere katkı sağlamak iyidir...
çalışmamak ayıp değil sadece millet karısını bakmaktan bıktı.
Genç yaşta iyi gelir belki ama zamanla insanı çürütür. Ayrıca burada ev hanımı güzelleyen erkeklerin evlerindeki eşlerine yaşattıkları hayatı biliyoruz.
Tam tersi kadini calistirmak ayip bence calisan bi kadin olarak kadin kendini egitsin evet ama bu rezil ortama kadinlar sokulmamalii :((
AYNEN
ev kızı olmk ayıp değil ama zengin bi baban yoksa sıkntı ne kadar baba evinde kalınır ki evlilikte çare midri bilinmiez
yabancılarda 18 yaşından sonra çocuklara bakmıyorlar herkes kendi başına ayakta durmak zorunda 30 yaşına kadar ailenin bakması sanırım bi bizim ülkede var bende saçma herkes kendi başına bakmak zorunda
Küçümseyenler sanki maddi ihtiyaçlarını mı karşılıyor.
O zaman sende onları takma kafana 👍
ailenin durumu iyiyse çalışmamak sıkıntı değil bence
Ayıp değil ama dışarıdan bakanlar ayıp gözle bakıyor ev hanımlığı daha zor ev işleri bitmiyor
Kimsenin ne dusundugunu takma ev kizi olmakta iyidir
Ayıp degıl ama kendi ayaklarının ustunde durup paranı ıstedıgın gibi harcamanın zevki baska. obür türlüsünü düşünemiyorum. cok var ıkı kurus verıpde yüze vuran insanlar.
Ayıp değil ama hem kendi ayaklarının üstünde olmak, hemde aileye katkı amaçlı çalışsan daha iyi
İnflucer denen kişiler eskiden çalışan kadını overdi şimdi ise ev hanimlarini övüyor ne kadar da ironi
bence küçümsemek daha ayıp evde olunca dsha rahat hissediyorum ama çalışmayı da seviyorum kısa süreli. d
Senin vereceğin bir karar ama çalışmamak daha iyi bence çalışınca bir çok gereksiz insanla muhatap oluyorsun
Değilde. Böyle kızlar doktor mühendis subay falan arıyor. Çünkü kendi maaşları yok
Bir tercih yani çalışana da calismayana da saygi duyarim
Küçümsenmiyor bence
boş ver konuşanları canım
Ev kızı ya da EV kadını; Dünyanın en zor mesleği. dünya kadar iş yapıyorsun ama ortada görünür bir şey yok
Bırak şu ezikleri. Gayet normal. Milletin yanında esir gibi çalışan bazı cahiller ev hanimlarini cekemiyor galiba
Neden küçümsensin ki, çalışmamak ayıp değil; ama insanın maddi özgürlüğünü eline alması güzel bir şey.
Kötü degil tabiki ama amaçsız yasanmamali çalışmıyorsan bisi uretmelisin o da olmuyosa gelişmelisin.
Ben kucumserim. firsati oldugu halde baskasina muhtac her paraziti agir asagilarim puhahah
Ayıp değil küçümseyen küçümsesin
Herkesin hayatı kendine özgü. Ayıp denilemez yani bence
Yorumdaki bazı erkekler komikmiş. Çalış diyor ya. Birde kızlara para avcısı diyorlar. 😆😆😆
Bende ev kızı seviyorum
Ev işi yapmamak için mi
@Maviigunlerr yoo evliliğin tadını almak için
Yine Ev işine geliyor mesele
Ağzı olan konuşuyor ciddiye almamak gerek
küçümsenecek bir şey çünkü okumayıp evlenipevde bir hayvana hizmetçilik yapmayı kabul ediyorsun
Yazdığım yazıda ben okumuyorum demedim evliyimde demedim nasıl okudunuz acaba
Ama okumassan çalışmazsan ne yapacaksın ya seni evlendirecekler tabiki sonrada bir hayvana hizmetçilik edeceksin onun eline bakacaksın sen ce bu güzel bir şey mi
Sen anlamıyorsun herhalde ben ünv okudum 4 yilllik atanamadim doğru düzgün uzun vadeli çalışmadım dedim okumuyorum çalışmadım demedim ve benim ailemden düşen 3 tane evim var kocanın eline bakmam koca benim elime bakar anladinmi
👍🏻 okey bu sefer de ailenin parasını yiyorsun kendi ayakların üzerinde durman gerekiyir diyorum ben sinirlendiğinde göre öyle yasamak istiyorsun sana kalmış bir şey
Senin manyak olduğun kesin bu soruyu ben sanami sordum sabahtan beri bana yazıyorsun delimisin divanemi manyak defol ya
Ben sana yorum yap dedimmi ne maydonoz oluyorsun gerçek hayatta böyleysen yazık sana aciyirum ailemin malina karisiyorsun birde tamam sende ailenden mal alma ayklarin üzerinde dur kendin kazan ayıp değil defol birdaha yazma bana cahil
Bana yazan cahil evinde yan gelip yatmak istiyor ve o sırada da ailesinin parasıyla bana hava atmaya çalışıyor komik gerçekten skkskskskskdk
Cahil sensin sana hava attığımı kim söyledi koca parası ye yok baba parası ye hattımı sana senin gibi essek gibi çalışmadığım cahil olan 4 yıl ünv okumaz herhalde bunu cahil beynin basmıyor ister koca parası yerim ister baba parası senin yok diye zorunami geldi koca kafa
Aynen kendini bununla avutmaya devam et sen
yok mu sjkskskskksks emin ol senden çok çok daha fazla vardır olmadığı için heralde amerikaya fransa italya istediğim her yere gidebiliyorum eminim ki sen bunlardan birine bile gitmemissindir
"kadın kendi ayaklarının üzerinde durmalıdır cart curt deyip meydanlara çıkıp kafa ütüledikten ülkenin o kadar sorunu varken gündemi meşgul ettikten sonra kadınlar
bir de böyle şımarık ş*rfıntılar türedi çok şükür ülkeyi size emanet etmiyorlar
Bence bir yerden başlamalısın. İnan Kendini çok daha fazla önemsiceksin. Ve farkında olucaksın
Sen mutluysan kimseyi takma ama bir hobi geliştir mutlaka
İş bulamamak bizim suçumuz değil. Maaşlar ve şartlar belli.
şu an öyle gözükse de evlilikte en ideal kadın çalışmayandır
İmkanı olsa kimse çalışmaz. ama bu gereklilik. nefes alıp vermek yetmiyor
Hayır herkesin kendi tercihi
bende çalışmıyorum ve bu sorun değil
baban zenginse çalışmana gerek yok
Baban zenginse ayip değil
bi yastan sonra cidden ayip ya
Ayıp değil senin hayatın
Neden ayıp olsun saçmalık
Yo değil, sadece ekonomi kötü ya
Neden ayıp olsun ki tercih meselesi
Kadin olsaydim calismazdim
Kesinlikle değil aksine güzel
Benim es tercihim ev kızı yönünde