Sana bir sır vereyim. Toprağın güneşe ihtiyacı varsa, insan ruhunun da dengeye ihtiyacı vardır. Kimi toprağı sürer, kimi yemeği pişirir, kimi çocuk büyütür… Ve hepsi kutsaldır. Sen evinde, ellerinle sıcak ekmek yoğururken, senin küçümsendiğini söyleyenler, çoğu zaman kendi ruhundaki boşluğu dolduramaz. Çünkü sen bir yuvanın kalbisin. Ve kalbin çarptığı yerde yaşam olur, umut olur, sabır olur. İnsanlar çalışmayı yalnızca para kazanmak sanıyorlar. Oysa senin emeğin, görünmeyeni var eder. Kendi çocuğunu büyütmek, evini huzurla tutmak, akşam kapıyı açtığında birine ‘hoş geldin’ demek… Bunlar görünmeyen ama en büyülü çalışmalardır. Sakın utanma, sakın eğilme… Sen bir iş yapmıyorsan bile, bir anlam taşıyorsun. Sen bir görev üstlenmedin, sen bir kaderi seçtin. Ve insanlar, başkasının kaderini anlayamadığı için yargılar
34 Yorumla- 4 ay
28 yaşındayım öyle doğru düzgün calisamadim ünv okudum atanamadim ailemin yazlık evleri var emekli olduklar yıllardır yazın oraya gidiyorlar bizde Akdenizde yaşıyoruz malum yazı çekilecek değil bende uzun yillaridir ailemle gidiyorum yazlığa başka bir şehir hava huzur veriyor ve serinliği tatil köyü gittigimiz yer o yüzden uzun vadeli çalışmadım hiç bu kucumselicek bir şey değil degilmi
- 4 ay
Değil bence
- 4 ay
Senin hayatın başkasının terazisine sığmaz, kadın. Sen kendi yolunu yürümüşsün; o yol bazen yazlık evlere, bazen huzura, bazen de içsel sessizliğe çıkmış olabilir. Ama unutma… Ruh, ancak sessizlikte büyür. Toplum, her şeyi ‘çalışıyor mu, kazanıyor mu, terliyor mu’ diye tartar. Ama senin serin bir yazlıkta yaşadığın o ‘boş gibi görünen’ zamanlar, belki de başka bir evrenin çabasını taşıyor. Sen düşünen, fark eden, sorgulayan bir ruhsun. Bu sana yetmez belki ama… küçümsenecek bir şey asla değil. Kimi kışın savaşır, kimi yazın dinlenir. Sen, belki görünmeyen bir çalışmanın, görünmeyen bir mücadelesini verdin yıllardır. Atanmak bir kader olabilir, ama insan olmak, yaşadığın yerden, cebinden değil; içinden okunur. Ailene destek oldun mu? Evde dengeyi sağladın mı? İçsel gelişimine baktın mı? Bunların hiçbiri tembellik değil, sadece sistemin gözlükleriyle görünmeyen işlerdir. Ve sen şimdi bu soruyu soruyorsan, uyanış başlamış demektir. Hayat daha yeni başlıyor, 28 yaş bir başlangıçtır. Ve unutma, kadın kaderini seçtiği anda tanrıçaya dönüşür.
- 4 ay
Ne güzel konuşuyon ya takibe aldım
En İyi Cevaplar
4 ayKapitalizm size Dior markası GİBİ bir dünya markayı özendirdi Her yer IG TV TikTok reklam güzellik algısı... Kadınlar deli gibi para harcıyor günümüzde... Erkeklerin karşılaması ve ev geçindirmesi tek başına imkansız... Kadınların harcaması arttırıldı ihtiyacınız olmuyan şeylere zorunlu dendi... Sonuçta 1900 lü yıllar başında bir aile babası erkek 14 çocuk büyütüp eşiyle yaşıyabilirken 2026 da Çocuk yapmayı geç evlenemez kılındı. Sebepler açık kadınların internet tarafından yönetilmesinden kaynaklı. Ne dikte edilir normal bulunursa onu yapmak zorunda kadınlar. Gögüs için 110 beden mi normal hemen estetik... Şu saç kremi mi öneriliyor ama fiyatı 4000 tl... Alınıcak... İnternet ne ders o ihtiyaç deniliyor. Sonuçlar karşınızda... Ya evlenilmiyor ya da çalışan kadınla evlenilse bile 1 çocuk ve baba ana ömür boyu çalışıyor saçma markalara ihtiyaç olmuyan şeylere... Dedem 8 dönüm araziye 14 Çocuk yetiştirmiş. Yeni nesil görmüyor gözleri.
22 Yorumla- 4 ay
🤔 Sırf marka ürünler alabilmek için çalışmak mantıklı değil. Kölelik. -Eşinizin değil patronunuzun kölesi olmak bu🤏 Tabi istiyen itediğini yapsın ama böyle düşünüyorsanız evlilik düşünmeseniz daha iyi olur.
4 ayBence değil hatta yerine göre çok iyi bile. Doğada herkesin bir görevi var. Erkekler avcı kadınlar toplayıcı. Bundan dolayı erkekler çalışmalı kadınlar da eve bakmalı. Bunların aynı anda ikisini yapmak mümkün değil ya da çok zor. Bundan dolayı kadınların eve bakması daha doğru. Çalışan kadınlar çok maskülen oluyor. Aynı zamanda iş yerinde çok drama yaratıyorlar ve entrika oluşturuyorlar. Hepsi için demiyorum ama büyük bir kesimi kendi hesabına çalışıyor. Kimseye bakmıyorlar. Sadece iPhone almak veya makyaj malzemesi almak için çalışıyorlar. Ama erkekler öyle değil. Ailesine bakmak için sevdiklerine bakmak için çalışıyorlar. Bu ikisinin çalışması bir değil. Bazı kadınlar yakınındakilere bakmak için çalışıyor onlara sözüm yok ama çok nadirler ve sayıları çok az.
Ben ev işlerine bakan kadınları severim ama mümkünse evde de olsa para kazanabileceği masa başı part time bir iş yapması.
10 Yorumla
4 ayŞöyle ki birilerinin hakkına girip mülakatla onla bunla bir yerlere gelen insanlara kimse kötü bir şey demiyor hatta onlara yalakalık yapılıyor insan yerine konulup bir de saygı duyuluyor ama kimseye zararı olmayan yanlış yapmayan ama bu sistemde bir yerlere yerlesemeyenlere ise başarısız diyorlar ve hor görüyorlar... ahlaksızlık bu iste
50 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
28 yaşındasın canım, hayatın tam dönüm noktalarından birindesin 🌿
Ev kızı olmak başlı başına ayıp değil, kimsenin hayat biçimi kimseyi küçümsemeye bahane olamaz. Ama önemli olan şu: Sen gerçekten böyle yaşamak istiyor musun yoksa mecbur kaldığın için mi bu roldesin? Eğer içinde “üreteyim, kendime ait bir alanım olsun, maddi özgürlüğüm olsun” duygusu varsa bunu bastırma lütfen ✨
Çalışmak sadece para kazanmak değil, kendini gerçekleştirmek, özgüven kazanmak, gerektiğinde kimseye muhtaç olmamayı öğrenmek demek. İstersen evde üretip online çalışabilir, istersen dışarıda bir işte yer alabilir, istersen de bir eğitimle bambaşka bir alana yönelebilirsin 💼📚
Kısacası evde olmayı sen seçiyorsan sorun yok, ama başkaları istedi diye evde kalıyorsan orada durup bir düşün derim. Kendi hayatını senin dışındaki herkesin beklentisine göre kurarsan ileride “Keşke”lerin birikmeye başlar.
Ne yaparsan yap, kendine yatırım yapmayı unutma. Bir kurs, bir sertifika, bir hobi, bir online eğitim… Hepsi senin görünmez sermayen. Unutma, kariyer sadece ofis işi demek değil; senin kendini güçlü ve anlamlı hissettiğin her yol bir kariyer yolculuğudur 💪🌈20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 4 ayçalışmak daha iyi.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayÇalışan çoğu kadın tacize ya da mobinge uğruyor ben insanların gözünde büyüttüğü akademik ortamı dahi gördüm proflar öğrencilerini taciz ediyordu. Bir de doçent olmuş ama çalışmayandan daha ev kızı denecek tipte çalışan doçent kadınlar da gördüm. Yani mesleğe değil kişiye bakmalı
53 Yorumla
Cevap sahibi4 ay@Naz_lım evet maddi ihtiyaç varsa zorunlu maalesef ama aile geliri varsa ya da aile yanında kalması sıkıntı edilmiyorsa evlenene kadar kalınabilir çalışmadan
Helalimin çalışmasını istemiyorum, çalışmak isterse benimle birlikte çalışır, ben hiç kimsenin rahatlığı bırakıp keyfi olarak çalıştığına inanmıyorum, para için calisacaksa rahatlığıni bırakıp gelsin yanımda çalışsın, hatta ben calismayayim o çalışsın yerime.
İşyerinde çalışanlar bir gün daha fazla dinlenebilmek, izin alabilmek için can atıyor, hesaplarına para yatirsam kimse işe gelmez.
Birde bir kişinin dışarıdan stres getirmesi yeterli, iki kişi olunca evde huzur olmuyor, maddiyat temelli evlilikler oluyor.43 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayÇünkü toplumun genelinde evdeki işleri küçümser ve evde kadının emeğine para ödenmediği için evde yapılan işlerde emekten sayılmaz. Kadına saygısı olmayan kadın ve erkeklerin durumu budur küçümseme. Kendi baslarina yaşayıp ev işlerine yetişemeyince anlallr çoğu insan ev hanımı ev kızı olmanın zorluğunu. Çoğu insan evinde yaşayan üyelerden en ufak bir takdir almadan yıllarca evim sorumlulugunu alıyor ancak biri hasta olunca kıymeti biliniyor
20 Yorumla
4 ayben küçümsenicek bir şey olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bende ev hanımıyım bir günüm nasıl geçtiğini anlatsam sayfayı doldururum. helede çocukta varsa. yani boşta gibi algılanmamalı ev kızı veya ev hanımı deyince...
20 Yorumla
4 ayAyıp değil , küçümsenecek bir durumda değil , bilakis çok çok iyi bir durum. Küçümseyen veya ayıplayan insanlar kendi hayatları içinde herşeyden şikayetçi olan , memnun olmayanlardır. Bu şekilde olan insanlar , sen çalışsan çalıştığına kulp takar , çalışmasan çalışmadığına kulp takar daha bunlarda en masumu olur. Ev kızı olarak , kendi dünyanın özeli içinde özgür ve rahat yaşamaktır. Bunuda kıskanırlar. İnsanların zehrinden uzak olman çok çok güzel
00 Yorumla
4 ayAslında kimsenin küçümsedigi yokda millet laf olsun diye soruyor ne iş yapıyorsun çalışıyor musun diye. Benim eski sevgilime de diyorlardi. eski sevgilim bu sefer iş ariycam falan dedi bana. Neden dedim insanlar soruyorlar falan dedi. Herkes sorunca psikolojikmen kendini kötü hissediyor insan.
00 YorumlaHayır tabii ki de ayıp değil kızlar da çalışabilir ama genelde kızlar yani kadınlar ev hanımı olması lazım çünkü kadınlara çalışma önceliği verilince insanlar saygıyı sevgiyi ne bileyim anneye saygıyı sevgiyi unuttular o yüzden bence kadınların çalışmaması lazım evet çalışabilir ama yani robot gibi olduk artık
00 Yorumla
4 ayGerçekten ayıp, yani istediğin şeyleri alıp giyemessin, yiyip içip gezip tozamassın, mesela cebimde para olduğu zaman kendimi mutlu hissediyorum istediğim herşeye sahip oluyorum, yani oaya çalışıyorum, çalışmasam benim bu ihtiyaçlarımı kim karşılar sence? Evet bencede kimse bu kadınlar içinde geçerli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayÇocuklardan dolayı 8 yıldır çalışmıyorum maddi olarak da ihtiyaç duymadım imkanlarım geniş ben de böyle iyiyim ama bazen bi hadsiz eee sen naptın diye sorunca evdeyim demek bana da ezik hissettiriyor halbu ki çalışan arkadaşlarım evde olma hayali kuruyor, insan hep olmayanı ister boş ver
31 Yorumla- 4 ay
Evli kadınlar bir de cocuk varsa zaten herkesten çok calisiyor evde
Gizli Üye(25-29)4 ayAyıp falan değil elbette isteyen istediği hayatınyaşasın. Ben hem ev hanımlığını hem iş hayatını tecrübe etmiş biri olarak şunu söyleyebilirim. Evde durdukça insan sosyal becerilerini kaybediyor. Annemizle, komşumuzla, akrabalarımızla iç içe yaşamaktan gelenekselleşiyoruz. Dışarıya ve modern çağa ayak uyduramayacak hale geliyoruz. Çalışırken öyle olmuyor her konuda bilgi sahibi oluyorsun çünkü sosyalsin ve farklı insanlarla iç içesin. Para kazanıyorsun, ekonomik özgürlüğe sahip oluyorsun bu özgüven demek. “İşleyen demir ışıldar” sözünü tecrübe ediyorsun
30 Yorumla
4 ayKendi ayakların üzerinde durup kendi paranı kendin kazanman gerekiyor diğer türlü erkekler ve ailen ev hanımı kadınlara saygı duymayıp üzerine asla kibar olmuyorlar sevilmez ev kadınları bir işin ve bir mesleğin varsa saygı görürsün (tamamen tecrübelerimin sonucu bu )
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayİmkân olduğu sürece hanımefendilerin evinde çalışması taraftarıyım. Evini eşine mükemmel bir yere çevirmesi aile saadeti için daha iyi olur. Şu zamanda ekonomik durum zorlasa da gerektiğinde ayağını yorganına göre uzatan bir eş muazzam bir yaşamdır.
20 Yorumla
4 ayAyıp değil, aksine ben istediğim saatte kalkıyorum, istediğim saatte istediğimi yapıyorum diye hava atmak lazım haha
30 YorumlaÇalişmamak neden ayip olsun tem tersin evde hanimcik oturursun evin erkekleri para kaznir sende ev yemeklerine bakarsin
30 YorumlaÇalışmamamak bir tercih amma acı bir şeyde varki insanlar sen çalışınca daha yalaka oluyor etrafında pervane oluyor bende evdeyim iş bulamiyorum sosial hayatim bitmis durumda hiç disarı çıkasım bile yok bazen depressiv yapıyor monoton hayat hee gun aynı ev işleri falan dışarı cikmak bir işin olması guzel suslenib puslenirsin evde anca pijama eşofmanla bazen sıkılıyorum
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 389 cevap paylaştı. Herkesin kendi tercihi, ülkede doğru düzgün iş imkanı mı var
40 Yorumla
4 ay13 sene üst düzey bir çalışma hayatından sonra diyebilirim ki ev hanımlığı daha zor ev işleri yemek ütü düzeni geç sürekli gelen yardımcım olduğu halde çocukların okulu yok kursu yok dersleri tam zamanlı çalışanım resmen😂
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayÇalışmamak ayıp değil, eğer ki kiralık evlerin düzenli bir gelirin varsa illa birinin emri altına girmene gerek yok.
Ama hiçbir gelirin ya da katma değerin olmadan evde o***sura o***sura yatmak ayıp. Kimse seni beslemek zorunda değil çünkü yetişkin halinle...
00 Yorumla
4 ayDeğil, kişisel tercihlere saygı duymak gerekli.
20 Yorumla- 00 Yorumla
Ayıp değil tabi ki her kadın çalışacak diye bi bişey yok, şu an da sistem kadının çalışmasını istiyor çünkü rockefeller ailesi her bir insandan vergi almak istiyor her insana vergi ve köle gözüyle bakıyor.
00 Yorumla
4 ayAyıp değil doğru düzgün şartlarda iş yok olanların çoğunun da ortamı kötü onlarla uğraşmaktansa evde olmak iyi
30 Yorumla
4 ayEv kızları küçümsenmiyor genellikle, kendini geliştirememiş insanlar küçümseniyor, ev kızı olabilirsin ama kendini geliştirip geliştirmemek kendi tercihin.
10 YorumlaÇalışmamak ayıp değil! İsteyen istediği gibi özgürce yaşayabilir
10 YorumlaYa uf erkeklere ne bakıyon.
Onlara göre bir kız esmer kara olmamalı, ev kızı olmamalı, ince dudaklı olmamalı,
Yani Avrupai olmalı
Ama kendileri İbrahim Tatlıses, Ciguli tipliler.
Bırak yat evinde ya
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 507 cevap paylaştı.
4 ayÇalışmayan insanı işe yaramaz görüyorlar herkes para kazanan kadını sever evde yatıp uyumak olarak görüyolar ama ev işi yapmak daha zor
21 Yorumla
3 ayBence ev kızı olmak aslında çok değerli bir şey, ama toplumda hala bazı yanlış anlamalar var. Herkesin yaşam tarzı ve seçimleri farklı, önemli olan neyin mutlu ve memnun olduğumuz.
00 Yorumla
4 aySen bu davranışınla günümüz kadınlarına en iyi örneksin,
durumunu muhafaza et ve hiç kimseye uyma kendin ol,
içinde bulunduğun o iyi durumdan asla gocunma.00 Yorumla
4 ayAyıp değil ama vasıfsızca herkesin bi gayesi çabası olması lazım hayata karşı bence ve kadın çalışıp kazandığı kadar özgür ve garantidedir özellikle evliyken
00 Yorumla
4 ayŞöyle diyim boş duranı Allah da sevmez. Çalışıp ailene destek olabilirsin ya da kimseye yük olmasın vitrinde bir şey beğendiğinde alabilirsin. ekonomik özgürlük gibisi yok
00 YorumlaEkonomiye katkıda bulunmak elbette daha iyi görülür. Sonuçta hayat şartları zorlaştı artık. Hele benim gibi ev geçindirenler için, yük 2 katı olmuş vaziyette.
00 Yorumla
4 ayAslında bu söz ayrı bir ayrıştırıcı bir jargondur ev kızı nedir ya çalışan çalışmayan tabiri söylenir ki zaten bu durumlarda kimsenin haddi olmayan şeyler
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
4 ayAyıp değil tabii ki. Kız neyse de erkek çalışmayınca göze batıyor. Ben işsizken senin yaşadığın zorluğu yaşadım. Akraba dedikodu yapar, ailen yüklenir.
00 Yorumla
4 ayAğlamaktan göz altım çöktü gözlerimi zor açarak yazıyorum sakin öyle bir hata yapma ve ailen arkanda yoksa bir işe girme ailene güvenip çünkü cikmaya calişsan arkanda durmuyorlar ve mecbur kalıyorsun herseye
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 548 cevap paylaştı. Yani ayıp değil tabi o da bir tercih sonuçta ama yüceltilecek bir şey de değil. Üreten hayata değer katan insan her zaman daha yücedir gözümde
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEn azından onlar gibi vermiyorsun o kariyer yapanların cogusu hepsi demiyorum ama patronların altına giriyorlar ya da ataniyorlar
10 YorumlaAyıp falan değil. Çoğu kişiyi elemiş oluyorsun öncelikle. Seninle paran için evlenmek istiyor çoğu kişi
10 YorumlaHerkesin hayat koşulu farklı, evde kalmak da emek; değer çalışmakla ölçülmemeli, saygı ve anlayış gerekiyor aslında.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 372 cevap paylaştı. Erkeğin eline bakmamak için çalışmak kesinlikle çok daha doğru. Ama bir şekilde çok çabalayıpta olmuyorsa da gene ve gene denemek gerekir...
10 Yorumla
4 ayMaddi gelirin varsa çalışmanı önermem kücümsenecek birsey değil. Iş hayatına adım attığımdan beri mental olarak hiç iyi değilim sürekli ağlıyorum çalışmak zorunda değilseniz hayattaki en şanslı insansiniz
23 Yorumla- 4 ay
Özel değilse aglamanizin sebebi nedir
- 4 ay
Çalıştığım yerde kadinlar var genelde sürekli dedikodu söylemediğin seyleri söylenmiş gibi anlatmalari is dışında hersey var insan piercing yaptırdı diye o... muamelesi görür mü ben gördüm
- 4 ay
Biliyor musunuz ilk calistigim zamanda banada böyle yapiyorlardi o gün bugün atanmasam çalışmayacagim dedim o beni çok etkiledi
4 ayNe alakası var ben de okudum eğitimli biriyim ama is bulamiyorum maddi yönden kotu değiliz çok şükür evdeyim sınava hazırlanıyorum. Çalışmak başarı degil. Ayrica ev hanimligi daha zor.
20 YorumlaEv kızını ayıplamazlar.
Boş yaşayan erkek kız fark etmez evde oturan elinden bir meziyet gelmeyeni ayıplarlar.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayNe yapılsın güzellensin mi? İleride elinin adamının avucuna bakıp utana sıkıla harçlık almayı kendine layık mı görüyorsun? Ev geliri de ev işleri de iki tarafın ortak sorumluluğu olduğunda ilişkiler daha sağlıklı yürür.
00 YorumlaYoo sana kalmış bişey başkalarının ne düşündüğü önemli değil geçimini yapabiliyorsan sana iyi geliyorsa iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayEv kızı deyince insanların aklında otomatik olarak miskin insan imajı beliriyor. Özellikle son zamanlarda yeni nesilde bu miskinlik aşırı revaçta olunca "kesin öyledir" iç geçirmesi oluyor. Bunu değiştirmek insanın elinde, uğraşmak gerekiyor.
10 YorumlaO ayıp değilde. Ülkede doğru düzgün iş imkanı yok diyen kadınların, erkeğe gelince ağlaması çok ironik ya iklsdaAFSKFŞSALKikl
00 Yorumla
4 ayDeğil. Herkesin şartları müsait değildir. Psikolojik problemleri de olabilir, iş bulamamis da olabilir.
00 Yorumla
4 ayKüçümsenecek bişey değil ev kızı olmak da zor ama kendini hep geliştir bilgisi kalma herkes çalışmak zorunda değil sonuçta
00 Yorumla
4 ayBence ayıp değil ama kendi paranın olması gerekiyor gene de.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 664 cevap paylaştı. Ayıp değil ki çalışmamak
Ama çalışmak gerekiyor10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 898 cevap paylaştı. Her kızın çalışma zorunluluğu yoktur bence ev kızlarını küçümsemek saçmalıktır
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayKimse küçümsemiyor ne alaka. Keşke bende çalışmasam ayrıca
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 722 cevap paylaştı. Aksine çalışmak normal değil. Kadına yakışmıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayHer insanın engeli yoksa temel ihtiyaçlarını karşılaması gerekiyor. Sosyal medya üzerinden kadın dediğin kapak atıp çalışmamalı mantığını akıp yaptığınız ama s ike s ike çalışacaksınız.
18 Yorumla- 4 ay
Erkekler de Ev işi yapacak
Cevap sahibi4 ayEv işi ortak yapılacak. Doğum yapan kadın diyorsanız da doğumdan sonra erkek bakacak gece uyanacak. Gündüz sağılan sütü biberonla içirecek. Sözde değil icraatte eşitlikten yanayım
- 4 ay
Evet aynen
Cevap sahibi4 ayteşekkür hak verdiğin için
- 4 ay
Çoğu erkek yapmıyor ama
Cevap sahibi4 ayOnları kızgın şişi kızgın yağa batırıp dağlamak lazım
- 4 ay
Evet çevrenizdeki erkeklere söylüyor musunuz
Cevap sahibi4 aySöylüyorum. Temel ihtiyaçlarını karşılayamayan yemek temizlik yapamayan hiçbir erkek evlenmemeli. Ben yalnız yaşayıp yapıp öğrendim. Kendimden başladım her cümlemde talebimde yargımda
Aile evindeysen sıkıntı olmayabilir ama evli olunca belki farklı olur
11 Yorumla- 4 ay
bir şey sorabilirmiyim
- Eğitim & Kariyer konusunda 445 cevap paylaştı.
u 4 ayYoo, herkes çalışacak diye bir sey yok birileri de evi çekip çevirsin
00 Yorumla
4 ayDeğil ama en azından sigorta girişinin yapılması gerek
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 532 cevap paylaştı. İşlevsizlik kötüdür olay çalışmak değil işlevsel olmak
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
4 ayAyiplanacak bir durum yok imkanlar vardır ya da yoktur insan nasıl mutlu ise öyle yaşamalı
00 Yorumla - Devamını Gör (127)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer