Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçen sene liseyi bitirdim üniversite sınavında düzgün çalışmadığım biraz tembellik ettiğim için istediğim mesleklere yetecek bir sonuç alamadım mezuna kaldım. Bir iki gün sonra 2. kez üni sınavına gireceğim. Annem asgari ücretle çalışıyor. Babam bu sene Şubat ayında vefat etti. 43 yaşındaydı. Son zamanlarda çok gergindim ya bu sene de geçen seneki gibi olursa daha çok konum var ya halledemezsem netlerim yükselmedi diye bunları düşünerek sinirleniyor üzülüyordum. Bu nedenlerle babamla aramda bozuldu. Günde iki üö kelime zor eder hale gelmiştim çünkü sınav çok önemliydi ve kendimi o kadar ya yapamazsam gibi düşüncelere odaklamıştım ki esas önemli olanı unuttum. Ve hayat bunu çok acı bir şekilde öğretti bana. Babamı kaybettim. Çok iyi bir insan ve gerçekten çok iyi bir babaydı. Her şeyimi konuştuğum. Konuşabildiğim. Yol gösterenimdi. Şu an eksikliğini onsuzluğu anlatamıyorum. Ama sanki içimden bir şeyler sökülüyor. Sesini duymak istiyorum duyamıyorum. En büyük desteğimdi o benim. En büyük güvenimdi. Anlatabilecek kelimem yok. Dağıldım belki başka insanlar hatta o seçimi yapsaydım ben de babam için diyip çok çalışıp çok daha iyi sonuçlar almaya gayret gösterebilirdim ama yapamadım. Günlerim ağlamak, biraz kendine gelmek bir ieyler için hafif çabalamak sonra yine ağlamak bu şekilde geçti ve bugündeyiz. Bir iki gün sonra sınavım var çok yoruldum. Netlerim iyi değil başta iyi gibi gitsemde yaşadığım olaydan sonra toparlayamadım dağıldım. Ama gelecekte beni geçindirebilecek ve anneme de destek olabileceğim bir getirisi olan bir meslek yapmak zorundayım. Babamdan emekli maaşı falan kalmadı çünkü. 3 kardeşiz. Birimiz üniversite de diğer ikimiz sınava hazırlanıyoruz. Sonuca gelirsek dışarıdan çok rahat çok güzel görünen hayatların içinde ne olduğunu bilemezsin. Ve evet dünyada bizden çok iyi şartlarda yaşayan hiç çalışmak zorunda olmayan insanlar var. Benim zoruma gidiyor ama bunlara odaklanarak nereye kadar gidebiliriz ki. Hayatta sıkıntı stres zorlanma çabalama bu duyguların hepsi olacak önemli olan en kötü anlarımızda bile bizim için esas önemli şeyleri unutmamak. Emek veriyorsun ve karşılığını göreceksin İnşallah. Ümitsizliğe kapılma. Son bir haftadır ciddi emek veriyorum çoğu konum kalacak bu seme de kalmaya karar verirsem etrafımdan çok laf söyleyen olacak. Bir başaramadın diyenler, tembel, annene acımıyorsun hiç diyenler olacak. Ne kadar zorlandığımı umursamadan. Hayatta çok zorluk var çok adaletsizlik var ama her şeye rağmen bunların hayatın parçası plduğunu kabullenip yola devam etmek var. Zorluklar seni yıldırmasın düşersende geri kalkmayı bil daha ne.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılCanım babiş ve dedişimin parasını yiyorum. Kendimde para kazanıyorum.🧿 Zoruna giden hayatın sefasını sürememen ancak modern köle tüm toplumlar için gerekli. Eğer zengin olacak kadar zeki değilsen :@
Bu arada onlardan daha iyi hayatın olur yorumlarıda çok komik. Milyoner milyarder çocuğuyla aynı hayatı mı yaşayacak veya bir zenginlik elde etmiş kişiyle. Bazı gerçekleri kabullenmeniz lazım.
İnsanlar kendileri zorluk çekti diye herkesin belirli dönem çekeceğini düşünüyor ancak buna katılmıyorum.
20 yerden pasif kazanç yapar adam yine sefa sürer dışardan çalışmıyor görünür zamanında aklı kullanmak önemli.
Fakir edebiyatı yapmayın boşuna dışardan çok komik geliyor😂02 Yorumla
Soran+1 yılşuanda yaşım daha 18 ve dediklerini anlamakta güçlük birazda olsun çekebiliyorum bazı yaşıtlarım parasız pulsuz yatarken bazı zengin aileleri kendinş beğenmiş oluyorlar genelde bu kitlede babamın parasını yiyorum şeklinde yorum yapıyor ve bu da bana komik geliyo sizin için kolay olanı seçmek baba paramı yiyorumu bür başarıymış gibi anlatmanız çok komik her insan bir doğmuyor ve bunu bizde belirlemiyoruz her kesimden insan var ve hani benim işimde zaten ilk bir dönem vardır çırak kalfa usta ve bu tam tamına usta olman için 5 seneni alır bu senede büyük sıkıntılar çekersin zengin olacak kadar zeki olma konusuna gelirsek herkesin durumu kazancı bir değil iş yeri açmakta o kadar kolay değil daha önce bir yerde çalıştınmı bilemiyorum hayatın gerçekleri ve zorlukları hakkında bir fikrin varmo fakir edebiyatı değilde canım o bilmiş görmüş insanların sizin gibi villalarda doğmadık zorluk çektik biz artık ona göre yargılanıcaz herkes milyoner milyarder evet olamaz bende isterdim zengin olmayı herkes isterdi önemli olan bu yerlere gelebilmek ve benim yapacağım işle gelebilme durumum yüksek ama ekonomidende haberin olduğunu zannetmiyorum
Soran+1 yılkendinde iş yaptığını söylemişsin yeni okudum ama zengin olarak doğmuşsun anladığıma göre ve bence insanlar zengin fakir ayırımı yapılması çok yanlış
Başkalarını niye düşünüyorsun? Senin hayatın bu ve bununla en iyisini yapacaksın. Eğer işin olmasaydı bu sefer de "yaşıtlarım çalışırken evde oturmak zoruma gidiyor" diyecektin. Aylık 10 bin tl kazancın olsa 20 bin kazananlara bakacaksın, araban olmasa arabası olanlara, araban olsa bu sefer de senden iyi arabası olanlara bakacaksın. Bu hep böyle. Bu doğru bir bakış açısı değil, bundan vazgeçeceksin. Senin hayatın sen ne yaşıyorsan o. Başkalarını boş ver ve bütün enerjini o hayatı daha iyi yapmak için harcamaya çalış. Ve hayatındaki iyi şeyleri görmeye çalış.
Ya da şunu yap: İlla ki başkalarına bakacaksan o zaman hayatı senden kötü olanlara bak. Mesela felçli olduğu için evde oturmak zorunda olan ve hayatı boyunca öyle yaşayacak olan yaşıtlarına bak. Sokakta yaşayan yaşıtlarına bak. Evde sürekli şiddete, hatta tacize uğrayan yaşıtlarına bak. Elindekine şükretmen lazım ki mutlu olabilesin. Ve ancak o zaman insan ilerleme kaydedebiliyor hayatında. Emin ol tecrübeyle söylüyorum bunları.20 Yorumla
+1 yılAğustos böceği ve karınca hikayesini örnek vermek isterdim ama iş hayatı ve sosyal statü bulunduğun sosyo ekonomik durum buna örnek değil.
Bir zamanlar senin yerindeydim, memur bir ailenin çocuğu ve lüx bir semtte oturuyorduk. Akranlarım yazın tatillerde bıcır bıcır keyif yaparken ben çalışırdım. Mecburiyetten çalışırdım, 3 ay çalışır para yapar 7-8 ay idare ederdim. Sonra mı ne oldu? Onlar hâlâ çok zenginler, ben de 20 yılda çalışarak iş, güç, ev, araba ve yeteri kadar para sahibiyim.
Kısacası doğduğun ev kaderindir, zengin orta halli olmak da önemli değil, karakter Sahibi insan gibi insan olmak bize bağlı!!!00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 848 cevap paylaştı.
+1 yılHaklı değilsin çünküOnlar babası parası yeyip, istediği zaman istediğini alamıyor babası izin vermiyor. Ama sen çalışıp paranla istediğini yapar alırsın. Biz çok şanslıyız , onlar yan gelip yatıyorlar hiç hoş değil.
20 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHaklısın
00 Yorumla
+1 yılEvet bir yandan haklısınız fakat şöyle size artıları çok olucak kendimden biliyorum ordanhani suanki çalıştığınız yerden çıkmış olsanız ilerde daha kolay ise girebiliceksiniz sigortanız yapılıyorsa bi yandan onunda artısı olucak ve bir yandan da bir çok hayatla tanisicaksiniz yeni insanlar tanıyorsunuz birçok farklı tecrübe bilgi edinmiş oluyorsunuz benim goruusum bu şekilde daha bir çok şey vardır ıllaki artı olarak bu şekilde düşünün moralinizi bozmayın tam tersi kendinizle gurur duyun o yaşta kendi ayaklarınızın üzerinde durabildiginiz için umarım faydalı olmuştur kendimdekendimden örnek verdim tamamen bende siizn gibiydim o yüzüden hiç moral bozmaya gerek yok aksine gurur duyun kendinizle 😊🙏
03 Yorumla- +1 yıl
Şu adamı şikayet edin topluca da bidaha görüş falan yazamasın kendini bisey sanıyor galiba
- +1 yıl
Noldu profil falan değişmiş yazdığınızda silinmiş
- +1 yıl
Yazı silinmemiş silindi sandım
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen 18 yaşındayım 7 aydır yani 18 olduğum günden bu güne iş aradım ama bulamadım, askerlik yapmadın, daha küçüksün, biz haber vericez ve benzeri şeylerle geçiştirdiler ya da az maaş vericez dediler. Az maaş derken gerçekten öyle bana ayda 1200 teklif eden var ve hala işsizim çalışmak istiyorum gencim ve param olsun istiyorum. Bence evde yatmak için değil para kazanmak için çabala. Onlar aile parası yiyor sen kendi paranı kazanıp kimseye hesap vermeden istediğin gibi harcarsın. Gençken kendi emeğinle kazandığın parayı harcamak güzel bişey. Bence üzülme çalışmaya devam et
10 Yorumlaİleride yaşıtların maaşları yüksek bile olsa köle gibi çalışırken sen kendi işinin patronu olacağını düşün. Hatta bunu hedef yap kendine.
Onlardan ileridesin, onların dünyadan haberi yokken sen iş hayatına girmişsin daha ne istiyorsun, aslında çok şanslısın.
Ama bu arada kendine vakit ayırmayı da ihmal etme, ben de sürekli çalışarak bir yerlere geldim, kendine vakit ayırmazsan hayat çok sıkıcı olabiliyor, çalışacak gücün kalmıyor.01 Yorumla
Soran+1 yılevet sorunda bu zaten kendime vakit ayırma ama zamanında yanlız kalmaya alışık bir insandım insan bazen yalnız kalmak istiyor hedefim bu zaten ama çocukluğumdan beri hep böyleydim ve insan düzelemiyor şuanda çevrem var ama ne kadar hepsi gerçek dost birde işten çıkıyorum dolmuş bekle eve git saat 9 oluyo erken kalktıpım için en geç 11 de yatıyorum o yüzden kendime en fazla ayırdığım vakit 2 saattir patron olduğumda böylebi durum yok tabiki herkese ne nasip olduysa tabiki
Maalesef hayat böyle bir gun onlarda is aricak ve senin durumunda olucak o zamanda senin iyi bir kazancın ve duzenli bir hayatin olmus olcak onlar ugrasicak sevdigin ve ilerde yapacagin isi yap yani Şu an cirakmissin ya kuaforlugu de belki ilerde yapmam diyorsun o yuzden madem az aliyorsun sevdigin ve ilerde yapacagin bir iste az al calis hem eglenceli gecer hemde ilerde sevdigin isi yapiyor olursun usta olursun diger yatanlara bakma sen rahatkende onlar ugrasicak
02 Yorumla
Soran+1 yılişimi seviyorum sadece kendime vakit ayıramayabiliyorum bazende eve kendimi tıktığım için oluyor tek derdim pazar gelsede tatil olsada yatalımdan başka bşr şey değil sanırım ama çok eziliyor insan çok zor emek verdiğimş düşünüyorum ama sabahtan akşama kimsenin yapamadığı kadar çalışıyorum ve benimde hedeflerim var tabiki hayallerim var kuaförlükte birsürü dal var herkes o dalı yapmak zprunda ama büyük bir yerse kendini bir dala odaklayaniliyorsun hemen öyle öğrenilmiyor ama bende bişeyler yapmak istiyorum normal olarak banada bir işi iyi yapıyosun desinler istiyorum ama şu an da çırak konumunda olduğum içinde sırf kimseye kendimş güvendiremiyoruö sanırım ve bir kaç hata yani işi yaparken olabilicej şeyleri yaptum ve insanın başına gelebilecek şeyler bu yüzdende güveni kazandıramadkm kimseye yapamayacağum diye bişey yok zamanında çok ağladım başka meslek yapıcam dedşm olmadı vazgeçtim çünkü bu işi seviyorum ama yaptıkları muamele olsun çok kötü ve hani patronun yanında bişey yaparken elin ayağına girer ya o da benim ve yavaş yavaş ilerliyorum patronlada iş verenlede alakalı bazısı fön verir verir öğrenirsin ama evde yaptıklarım bana etkili o kadar olmuyor izleyerek deneyimleyerek yapıyorum çokta sakarım ama bunların hepsini deneyim olarak düşünüyorum iyi bir gözlemciyim izlemek değil yapmak istiyorum bende herkes gibi ama çok yoruluyorum inan ki bazen bence kimse hakkımı yemesin bende insanım istegeceğim heves de edeceğim gerekirse çok normal bazı yaşıtlarım fön çekiyo boya yapıyor başka şeylerde yapıyo ama bilgileri 0 çünkü hemen işe başlatmışlar ve benden kötü olduklarını düşünüyorum zoruma giden aslında çok şey var ama gelip burada anlatabiliyorum
- +1 yıl
Ne kadar suredir o yerde calisiyorsun ki? Ve yaptigin hatalar ne? Deneme olarak evdekilere yapabilirsin boylece hem pratiklik kazanirsin hem laf yemeden denemis olursun deneyim edinirsin sorularimi cevapla ona gore yazayim tekrardan bende çıraklık yaptim yani seni anlıyorum merak etme 5 yil sonunda hala asgari alamiyordum ve çıktım
+1 yıl13 yaşımdan beri çalışıyorum hiç gocunmadım yaşıtlarım o dönem lerde gezdi tozdu şimdi onlar 2 kuraşa başkalarının yanında çalışıyor ben kendi işimi kurdum ve içlerinde biri benim elemanım. Çalışmak ayıp değil arkadaşların yatarken sen çalış çalışki onların önünde ol.
20 Yorumla
+1 yılDostum ben 6 senedir çalışmıyorum ve türlü hastalığa sahip oldum bence şükretmelisin çalıştığına göre sağlıklısın ve sağlığını koruyorsun ne güzel ya birde maaşın sigortan düzenli yemeğini yiyip uyuyorsan kendini zihnini meşgul ediyorsan ne ala daha ne olsun keşke işim olsa da bende çalışsam.
10 YorumlaBence bunu sorgulamayı tercih ettiğiniz için mutsuzsunuz. Kendinizi dünyanın binbir örneği varken işinize gelen insan grupları ile kıyasladığınız için mutsuzsunuz. Hedonik adaptasyon terimini araştırmanızı öneririm. Sizin içinde bulunduğunuz durumun kendi içinde yaşanacak bir sürü mutluluklar olabileceğini görmezden geliyorsunuz. Daha fazlasını isteyerek bekleyerek aslında kendinizi siz mutsuz hale getiriyorsunuz. Lütfen birkez daha düşünün sizde olan ama başkalarında olmayan nelere sahipsiniz?
10 YorumlaBaşkalarının imkanlarını kendi imkanlarınla kıyaslama. Maalesef bazıları köpek gibi çalışırken, bazıları yan gelip yatıyor, hayatını yaşıyor ve üzerine şikayet edebiliyor. Demem o ki, çalışmak zorundayız var olmak için, kendi ihtiyaçlarımızı karşılamak için. Barış bununla, daha yolun başındasın. Acı ama bu dünyanın gerçeği bu.
00 Yorumla
+1 yılÇalısmayi o kadar çok istiyorum ki aslindaa. Artık insanin belli bir yaştan sonra evde yatmasi bilemiyorum. Herkes kendi seçimlerinin sonuclarini yaşar. Okullar bitti ve ben aile evine geri döndüm. Aslinda piyasada is var ama çok düşük ücretlere çalıstiriyolar. Ama yine de evde yatmaktan daha evladir diye dusunuyorum. Ayrica çalistigin zaman hem para kazaniyorsun yaninda sana kattiği tecrube de cabasii. Ben suanda deli gibi iş ariyorum. Ayrica eve geldigimde ders calisiyorum. Ama burdan benim inek birisi olduğum sonucu çikarilmasin sosyal hayatimi da yasiyorum eglenceye de gereken vakti ayiriyorum. İşin ozu her seyi yeteri miktarda asiriya kacmadan yapmak cok onemli.
00 Yorumla
+1 yılÇalışmaya 6 yaşında ( ayakkabı boyayarak) başladım, okula 5 yaşında.
Hala çalışıyorum, hala okuyorum.
Bilgi, birikim, görgü ve hayat kalitemi buna (çalışma, okuma, gezme) borçluyum.
Çalışmayan, üretmeyen, kendisine, topluma faydalı olmayan boş insandır.00 Yorumla
+1 yılHatlar karışmış. 🙄
Çalışmanın size kattığı avantajları düşünün bir de çalışmayan kişilerin köreldiğini. Çalışan her açıdan kazanır, keyfinizi kaçıracak hiçbir durum yok aslında.
Ve çalışmak isteyip sağlık problemlerinden, engelinden çalışamayan nice insanlar var. İstemek mi daha kolay yoksa vermek mi? Muhtaç olmadığınıza ve çalışabilecek sağlıkta olmanıza şükretmelisiniz.
Emin olun ki şanslısınız. ✨00 Yorumlaşu an böyle düşünüyorsun ama inan onlar bı halt olmazken sen çoktan kendi hayatını kazanmış olucaksin.. bu sefer onlar iyi bir iş diye çırpınıp dururken sen çoktan bunları elde etmiş ekonomik özgürlüğünü eline almış. İstediğin gibi bir hayat yaşamaya başlamış olacaksın.. kendini geliştirmek böyle başlıyor zaten.
00 Yorumla
+1 yılhaksızsın. yaşıtların ayı gibi yayılıp ekmek Elden su gölgen yaşayıp zorluk nedir bilmeden ömür geçiriyorlar. Bir kere senin avantajın çok.
-meslek edindin-düzenli bir gelirin var-ekonomik özgürlüğün var-sgk primin yatıyor. o evde gtünü yaya yaya oturan arkadaşlarına kahve ısmarlayacak, yemek yedirecek paran var. onlar senin için bişey yapamazlar çünkü hiç birşeyleri yok😄01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO bulunduğun şartlara göre değişir. Herkes aynı hürriyete sahip değil olmasını da bekleyemezsin. Acun' un çocuğu ile bakkal Mehmet abi' nin çocuğu yaşam kalitesi bakımından bir değildir. Dolayısıyla sitem etmek yerine fırsatları görüp yoksa bir şekilde değerlendirme bak. Unutma şikayet edip harekete geçmedikten sonra ne yapsan nafile. Kimsenin seni kurtarmasını bekleme sen ne prensessin ne de statüsü yüksek aileden geliyorsun. Özel değilsin dolayısıyla kendine bir şeyler katarak değerini arttır ve yaşam kaliteni yükselt. Aksi taktirde daha fazla ağlar ve çırpınırsın ama bir milim ilerleyemezsin.
10 Yorumla
+1 yılBen senin yaşadığının tam tersini yaşıyorum, herkes bi iş bulup çalışıyorken evde oturmak zoruma gidiyor, çalışmak evde oturup kafayı yemekten daha iyi bişey, binlerce insan iş bulamaz iken sen çalışmaktan şikayet ediyorsun
30 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı. 15 yaşında iş hayatına girdim, yaşıtlarım bilgisayar oynarken ben çalıştığım için üzülüyordum ama şimdi onlar zor şartlarda çalışırken benim işim rahat keyfim yerinde. Kendini geliştir doğru mesleği seç ilerde çok rahat edersin.
04 Yorumla
Soran+1 yılişin ne ben kalfa olmaya hazırlanıyorum kufaörde zoruna gidiyo insanın normal bişey bu bence değilmi?
Soran+1 yılbelki şuanda çalıştığım işi ilerde yapmayacağım belli olmayacak Allah hepimize neyi nasip ettiyse o ama gerçekten evet çok eziliyorum bazen yaşıtlarım çay bile koyamazken ben günde en az 10 çay veriyorum çayı kendim yapıyorum bulaşıkları ben yıkıyorum sabah geliyorum temizliği ben yapıyorum gerekiyo sana diyolar sen saç yıkayamazsın falan fistan hepsinin bir an önce geçmesini istiyorum rabbim neyi nasip ettiyse o
+1 yılneden zoruna gidiyor bu durum çalışma o zaman başka insanlarla kendi hayatını kıyaslarsan hiçbir zaman mutlu olamazsın zaten. sen çalışıyorsun ve bunun karşılığını elbet alıcaksın ve hem neden zoruna gidiyor sen kazandığın parayı yaşıtlarına mı veriyorsun sanki
30 Yorumla
+1 yılÇalışmanın utanılacak,üzülecek bir tarafı yok. Sen doğru olanı yapıyorsun. Yaşıtların seni örnek almalı ve uzun sürede senin onlardan daha başarılı olduğunu göreceksin. İyi ki de çalışmışım diyeceksin.
10 Yorumla
+1 yılSacmalama bu calistiklarinla istedigin yere ulasacaksin o zaman geldiginde sende keyfini süreceksin. Kolay bir hayat istiyorsan biraz dayanmali ve calismalisin 🙂 kendini motive et basarili kadin olmak gibisi yok
10 Yorumla
+1 yıl16 sene okuyup işsiz kalmaktansa çalışacak iş bulmak bazen daha iyidir emin ol. Şartlar şu an çoğu meslekte en zor durumda ekonomik çöküş var maalesef.Çok kötü hissediyorsan ve mutsuzsan daha iyi hissedeceğin işlere bakabilirsin.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışmak bence çok keyifli.. Evde yatıp da ne yapıyorlar ona bakmak lazım.. Bence zaman israfı.. Sen ise geleceğine tecrübe katıyorsun, sigortan ödeniyor ve eve katkı sağlayıp sorumluluk alıyorsun.. Bence en güzeli bu.. Keyifli günler..
00 Yorumla olaya öyle bakarsan mutlu olamazsın ve yaptığın işini de güzel yapamazsın , sen ihtiyacına odaklan başkalarının yaptığı ettiği seni bağlamıyor sonuçta , herkes eşit şartlarda doğmuyor , o yüzden elinden geleni yap gerisini Allah'a bırak
00 Yorumlaİşte dünyanın adaleti bu kadar bence kendini rahatlatmak için şöyle düşün elin ayağın tutuyor kimseye muhtaç kalmıyorsun hep böyle düşünmeye bak rahatlatıyor insanı
02 Yorumla
Soran+1 yılşuanlık maaşım düşük belki biraz babama muhtacımdır hala koca eşek olsamda😅 evet ama doğru hemde bizden kötü şartlarda yaşayan var haklısın
+1 yılArada nefes al yürüyüş yap tamamen kapatma kendini ama Emin ol sen bir yerlere gelirken onlar hala yerlerinde sayıyor olacak işte o zaman senin zamanın gelmiş olacak onlar oturup sana bakacak.
02 Yorumla
Soran+1 yılbelki gençliğim çalışmakla geçecek ama sonunda iyi yerlere geleceğim inşallah çok hata yapıyorum ama bu da işin bir tecrübesi sanırım bazen çok sinirimi bozuyor
- +1 yıl
Olsun sinirin bozulacak ama hayatının ileride güvende ve iyi yerlerde olduğunu düşün ben bizzat yakın arkadaşımdan biliyorum millet gezip tozarken o gece gündüz çalışıyordu şimdi o millet sıradan işte bende dahil ama o iyi bir yerde iyi bir maaşla çalışıyor ev aldı evlendi vs... arabası bile var yani sen şu an kileri boş ver başarmaya odaklan...
+1 yılSaçma sapan bir yakarış bu. Çalışıp hayatını kazanmalısın tabi ki. Nesi zoruna gidiyor? Kendini geçindirmek mi? İnsanın en çok gurur duyması gereken bir durum.
11 Yorumla
+1 yılilk zamanlarda yorulacaksınız, isyan edeceksiniz. Ama onlar hiç zorluk görmedikleri için daha sonraki zamanlarda apışıp kalacaklar. siz zorluk gördüğünüz için hayatın ve paranın kıymetini daha çok bileceksiniz. kısacası kazanan sizsiniz rahat olun. insan çalışarak hayat tecrübesi edinir.
10 Yorumlaİşin yükünden böyle diyorsun ama inan iki senedir evdeyim bunalımdan daraldım çalışmak insani dinç tutuyormuş farkında değilmişim
20 Yorumla
+1 yılyaşıtların kanka yastık gibi yapa dursun sen emekli olduğunda onlar bu sefer it gibi çalışacak bakma zoruna gitmesin hiç sen doğru olan yoldasın abim yoluna devam dik ve güçlü bir şekilde
10 YorumlaHemcinsin olarak söylüyorum kendi paranı kazanmanın önemini anlayacaksın. Ben sınavlarla uğraşıyorum ve biran önce kendi paramı kazanmanın peşindeyim. Hayatının hiçbir anının garantisi yok bugün ailen vardır yarin olmayabilir, bugün dostun vardır yarın hepsi sırt çevirebilir o yüzden yapayalnız kaldığında sana yaşam sunacak şey kendi kazandığınla yaşamak olacak. Sen kendine yatırım yap sonra çatır çatır ye.
00 Yorumla
+1 yılBence çok yanlış düşünüyorsun yaşıtlarım Evde dana gibi yatarken Ben hayata atıldım hayatın ne demek olduğunu biliyorum sorumluluklarımı biliyorum demen gerekirken sanki Evde yatmaları çok iyiymiş gibi onları iyi gösteriyorsun Halbuki senin yaptığın iyi doğru olanı sen yapıyorsun Onların senin gibi düşünmesi lazım yaşıtlarım çalışıyor ben niye evdeyim demesi lazım
01 Yorumla- +1 yıl
Hayatı sevmiyorum ki ben
+1 yılEşek gibi yatanlardan birisi de benim. Bunun sonucunda sınıfta kaldım ve girmem gerken üniversite sınavına giremeyip daha yeni 12. sinifa geçiyorum. Acısı fena çıkıyor yani sen çalışarak kendine en büyük iyiliği yapıyorsun ben ise geleceğimi mahfediyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle düşünüp moralini bozma, üniversiteyi ilk senede kazandım zamanında bitirdim, 4 yıllık üniyi 21 yaşında, yüksek lisansı 24 te bitirdim. Sonuç? 2 yıl işssiz kaldım 😶 geç kaldım geleceğimi mahvediyorm vs diye düşünme hiç, 7 yılda üniversite bitiren arkadaşım anında iş buldu mesela, şans işi biraz
+1 yılÇalışmak güzeldir hantallığı tembelliği atar çalışkan insan başarılıdır ve önde durur dikkat çeker zengin olmak doğuştan şans aynı şey gibi coğrafya kaderdir.
00 Yorumla
+1 yılHayir ekonomik ozgurlugunu eline almissin kimseye muhtac degilsin bireysellik forever herkes kendinden sorumlu bu dediklerini feminikler duymasin basin belaya girer
00 Yorumla
+1 yılNe Güzel İşte Kendi Ekonomi Gücünü Kazanmaya Çalışıyorsun Bunda Ne Var Ki Diğerlerini boş ver Seni Ona Özendiren Durum Ve Olay Ne? Hayat Bazen Adil Olmayabiliyor Ne Yazık Ki :)
00 Yorumla
+1 yıl2 yıldır evde oturan biri olarak aşırı bunaldım emin ol çalışmak çok güzel bir şey bu yaz bende işe başlıycam inşallah çalışıp hayatını bir şekilde düzene koymak az da olsa kendine para harcamak çok güzel bir şey tabii ki yıpratıcı yanı var ama emin ol evde oturmak da çok sıkıcı 2 yılda bunu çok iyi deneyimledim 🤎
00 Yorumla
+1 yılHerkes eşit şartlarda dünyaya gelmiyor maalesef kendini başkalarıyla kıyaslayacagim diye hayatındaki güzellikleri hep kaçırır mutsuz olursun. Çalıştığın bir işin var bu çok güzel bir şey bence
00 Yorumla
+1 yılİyi o zaman yat evde sende onlar gibi kıçını kır zengin erkek avcısı olarak av peşinde koş. Çalışmak gibisi var mı ya millet amipleşmiş iyice
01 Yorumla
Soran+1 yılbence düzgün konuşmalısın bunu diyen belkide evde yatıyor
- Eğitim & Kariyer konusunda 550 cevap paylaştı.
+1 yılGünde 11 saat çalışıyorum bide fitness a gidiyorum gram hayatım kalmadı haftalık iznim dışında ama paraya ihtiyacımız var çalışıyoruz
02 Yorumla
Soran+1 yılhaftalık izinde 1 gün:(
- +1 yıl
Evet
+1 yılKısmet haklısın kısmet haksızsın
Çalışmak kötü değiş sen onlardan önce hayta başlamışsın onlardan önce tecrübe kazanacaksın01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın
- Eğitim & Kariyer konusunda 978 cevap paylaştı.
s +1 yılKaç yaşındasın bilmiyorum ama yaşıtların evde baba eline bakarken sen paşalar gibi harcıyorsun... zoruna gidiyorsa çalışmayacaksın bu kadar basit
10 Yorumla
+1 yılİstemeyerek çalışmak üzücü bir durum insan işini severek yapmalı dilerim ki durumunuz düzelir iyi düşünmeye çalış. 🙏🌸
10 YorumlaHaksızsın onların bir geleceği yok sen kendi ayaklarının üzerinde duruyorsun senin planların varki çalışıyorsun güçlü bir kadın ol herzaman
10 Yorumla
+1 yılHaklısın ama unuttuğun bir şey var. Bunun ödülünü ileri de alacaksın. Sabrın sonu selamettir. Unutma...
10 Yorumla
+1 yılHaklısın, zengin sevgili bulup takılmadığınız için yaranamıyorsunuz
14 Yorumla
Soran+1 yılsevgilim var ve o kadarda abartılacak bir zengiliği yok ve herşeyde para değil
- +1 yıl
Ne çeşit bi aptalsın
Soran+1 yılsen ne çeşit bir aptalsın acaba her şey paramı yaranamıyorsunuz derken neyş kastediyorsun?
- +1 yıl
Yani diyorum ki sen alnının teriyle çalışıp zengin birilerinden geçinmediğin için böyle insanlara yaranamıyorsun, senin yaptığın daha onurlu demeye çalıştım sadece.
+1 yılSen çok daha şanslısın. Ben evde olduğum zaman boğuluyorum. Bir hafta iki hafta hadi bilemedin üç hafta evde kalmak keyifli sonrası bunaltıyor.
10 Yorumla
+1 yılZoruna gitmesi normal hayat adil değil zaten kimseye. Ama onların da başka dertleri vardır bilemezsin böyle düşün birde.
10 Yorumla
+1 yılÇoğu insan da iş arıyor bulamıyor, bence haline şükür et elbette haklısın zorlukları vardır ama hiç iş olmamasından daha iyidir.
00 YorumlaHaklısın 4k liraya çalışmak çok mantıksız
https://www.youtube.com/embed/xJRu4te2syM00 Yorumla
+1 yılPara harcarken kimseye hesap vermeyen, "istediğim için aldım, öyle uygun gördüm " diyen de sen olacaksın.
00 Yorumla
+1 yılYaşıtlarım evde yatarken ben eşek gibi çalıştım ozaman benimle dalga geçenlerin bir kısmı şu an yanımda çalışıyor zoruna gitmesin azminden taviz verme
00 Yorumla
+1 yılO evde yatanların ileride edileceği tecrübeyi sen daha erken edinmişsin. Bu seni bir adım öne taşır yani pişman olma ve bu yolda devam et
00 Yorumla
+1 yılBaşkasına bakarak hayat geçmez sürekli senden iyisi olacak sen kendi hayatına elindekikerle mutlu olmayı bilmelisin. Yoksa hayat geçmez
00 YorumlaÇalışan kazanır gülüm. Bir şeylerin genç yaşta sahibi olabilirsen gelecekteki hayatında rahat edersin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıluzulme seni anliyorum hayatının hep aynı sıradan sürüyo olmasına üzülüyosun. Ben üniversitede stajlar yaptım şimdi mezun olucam iş bulamıyorum sen hiç değilse maaş alıyosun kendini mutlu edicek bişeyler alabilirsin
00 Yorumla
+1 yılSonuçta para kazanıyorsun kendine bakmak için ama onlar aile parası yiyor ve senin kadarda olgun , düşünceli de değillerdir çünkü hayat seni siniyorr
00 Yorumla
+1 yılNapalim yavrum herkes eşit gelmiyor dünyaya daha neler göreceksin neler şimdiden kendini böyle şeylere hazırla
00 Yorumla
+1 yılValla evde yatanlar da nasil yatiyorsa hayret ediyom insanin hic mi cani sıkılmaz cogu zengin tabi bi yerden para geliyo
00 Yorumla- Devamını Gör (166)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer