Yaşıtlarım evde yatarken eşek gibi çalışmak çok zoruma gidiyor, haksız mıyım?

yaşıtlarım evde yatarken ben eşekler gibi çalışıyorum anca keyfim meyfim altüst oldu genede boğulan balık gibi çırpınmaya çalışıyorum çok zoruma gidiyo bu olay haksızmıyım
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar benimde hedeflerim hayallerim var sadece bu bir sitemdi arkadaşlarım kışın eşek gibi çalıştıktan sonra yazın poposunu büyütürken bana bakınca çalışınca zor gerçekten ve bu 2. yazım çalışırken o yüzden biraz zor benim için bende insanım heveste ederim herkes insan bunalabilir
Yaşıtlarım evde yatarken eşek gibi çalışmak çok zoruma gidiyor, haksız mıyım?
Cevapla