Lise zorbama gıdıklama işkencesiyle karşılık vermek intikam sayılır mı yoksa boş mu vermeliyim?

Lise zorbam benimle sürekli alay ederdi zorbalardı beni bende çok sinirlenirdim bu kızın zaafı gıdıklanmakmış heralde gıdıklanınca eli ayağı falan kesiliyormus nefes alamıyormuş ve aşırı gıdıklanıyormuş bende bunu öğrendim okul koridorunda köşeye sıkıştırdım ve karnıyla oyandım öğrendiğim gibi aşırı fazla gıdıklanıyormuş sizce ona gıdıklama işkencesi yapmalımıyım bu konularla ilgili olan biri yazabilirmi

Lise zorbama gıdıklama işkencesiyle karşılık vermek intikam sayılır mı yoksa boş mu vermeliyim?
Cevapla