Konuşacak kimsem yok diye yazıyorum okumak zorunda değilsiniz?

Çocukluktan beri aile dertlerinden bıktım ne çocukluk yaşayabildim ne gençlik küçük yaşımdan beri kendime bakıyorum aile ne maddi ne manevi hiçbir konuda destek olmuyor her konuda köstekler onlara annelik babalık yapmaktan çok sıkıldım evdeki tek akıllı kendi ayakları üzerinde duran kişiyim diye herkes kendi şikayetini bana anlatıyor yaw ben kendime derman olamıyorum babam şizofren annem küçük yaşta evlenmiş şiddet görererek evliliğini sürdürmüşler gözümüzün önünde şiddet uyguluyorlardı anneme, sonra biraz büyüynce bana ve kardeşime geceleri korkarak terleyerek uyuyordum büyüdüm ne bir arkadaşım var ne de adam gibi bi çevrem kimsem yok kimseye güvenmiyorum samimiyetine inanmıyorum çevremdeki herkesi tek tek siliyorum ve herkesten uzak yalnız olmak istiyorum çünkü çok yorgunum artık üzülmekten çabalamaktan insanların sahte sevgilerinden çok yoruldum kendi ayaklarım üzerinde durmazsam yaslanacak bir duvar bile yok arkamda ailem küçük yaşta doğru yanlış ne hiçbir şeyin öğretmedi eğitmedi 15 yaşında çıktım başka şehirde tek başıma okudum hem çalıştım hem okudum yeri geldi aç kaldım yemek bursum vardı onu sattım para kazanmak için 25₺ için. Ne bi bursum oldu ne başka bir şey zaten en çok ihtiyacı olana kimse beş kuruş vermez Babam beni arayıp yüzsüz gibi her defasında para istedi bir kere bile kızım ac mısın iyi misin demedi hep kendi çıkarları hep kendi menfaati çocukluğumdan beri derslerim süperdi okul 1. Si oldum her yerde ama ailem 1 kere bile tebrik etmedi şimdi boşanıyorlar suçlusu benmişim onun da vebali benim oldu halamlar arıyor sürekli annemi kötülüyor ben bağırıp kızınca küsüyorlar artık o kadar yoruldum ki ulan kimse de demiyor ki bu kızın derdi yok mu bu yaşta biz neden sürekli ailesini buna kötülüyoruz demiyorlar sinir hastası oldum iyice artık biri bir şey diyince elim ayağım titriyor cevap veremeyince çok yoruldum artık bunaldım 22 yaşındayım ama bu hayatın yükünü sırtımda taşımaktan çok sıkıldım ulan 1 kişi de mi anlamaz 1 kişi de mi demez buna da yazık be… herkes kendi derdinde sadece konuşacak kimsem yok diye yazıyorum okumak zorunda değilsiniz okuduysanız da sağolun.
Konuşacak kimsem yok diye yazıyorum okumak zorunda değilsiniz?
Cevapla