1.5 yıldır konuştuğum mimar kız sürekli KPSS ve tez diyor, ilişkiyi bitirmeli miyim?

Kendisi mimar. Sürekli ders çalışıyor atanmak için zar zor buluşuyoruz benim de işlerim yoğun Şimdi yüksek lisansını bitirdi sürekli tez yazıyordu şimdi de kpss çıkardı ona çalışacak eylüle kadar. Söz nişan yapalım adını koyalım diyorum bari yıl sonu olsun diyor. Beklemekten çok sıkıldım artık bırakmalı mıyım

1.5 yıldır konuştuğum mimar kız sürekli KPSS ve tez diyor, ilişkiyi bitirmeli miyim?
Cevapla