Öğretmen olmak istiyorum ama çok utangacım, pedagojik formasyon sürecinde bu utangaçlığı nasıl yenebilirim?

Ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum arkadaşlar ama öncelikle pedagojik formasyon almak istiyorum ki daha tecrübeli biri olayım diye. Ama en büyük sıkıntım, çok utangaç biriyim. Pedagojik formasyon programında okulda staj yapmak gerekiyormuş bi dönem boyunca okula gidip öğretmenlik deneyimi yaşayacağım yani. Ama utangaçlıktan hiçbir şey yapamıyorum. Öğretmenliğe başladığımda da sınıfa ders anlatırken nasıl anlatırım , normalde de öğrencilik zamanımda söz hakkı alıp konuşamazdım çok utanırdım. Şimdi öğretmenler odasına girdiğimde de en az 50 öğretmenle aynı odada oturucaz yeri gelicek sohbet edicez. Kalabalık ortam beni çok kasıyor konuşamıyorum. Utangaçlığı nasıl atabilirim?

Öğretmen olmak istiyorum ama çok utangacım, pedagojik formasyon sürecinde bu utangaçlığı nasıl yenebilirim?
Cevapla